کد خبر: ۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع برق کرمانشاه در سال ۹۷ با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، اولین جلسه شورای مدیران  شرکت توزیع برق کرمانشاه در سال ۹۷ با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه سال ۹۶، سال پر فرازو نشیبی برای شرکت بود، گفت: آمادگی برای عبور زوار اربعین یکی از افتخارات این شرکت بود. در قصرشیرین همکاران ما با اصلاح ۱۸ کیلومتر روشنایی معابر محور قصرشیرین- خسروی، احداث ۲۰ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت تقویت شبکه برق خسروی، روشنایی ۱۵۰ هکتار اراضی برای پارکینگ زوار و برقرسانی به بیش از ۲۰۰ مورد موکب و مراکز خدمات رسان، از کنگاور تا خسروی نیز بسیار موفق عمل کردند.

 مرادی مجد ادامه داد: هرچند که سعادت خدمتگزاری به زائران آقا ابا عبداله الحسین (ع) را نداشتیم، اما امکانات فراهم شده برای زائران در زلزله ۳/۷ ریشتری سرپل ذهاب که سه روز پس از اربعین رخ داد کمک زیادی به خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرد.

وی با اشاره به اینکه بنابه گفته مسئولان استانی؛ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ازجمله دستگاه‌های خدمات رسان برتر در ایام زلزله بود، اظهار داشت: در طی ۴ روز تمامی شهر‌ها و روستا‌ها را به طور کامل برقدار کردیم و تاکنون نیز درکنار مردم شریف و زلزله زده به ارائه خدمات می‌پردازیم.

 مرادی مجد با اشاره به مصوبه هیئت وزیران عنوان کرد: کلیه دستگاه ­های اجرایی مکلف شدند در فصل تابستان به نحوی در مصرف انرژی برق مدیریت کنند که مصرف آن‌ها نسبت به مدت مشابه در سال قبل حداقل ۱۰ درصد کاهش یابد.

وی ادامه داد: هیئت وزیران همچنین کلیه دستگاه­‌های مذکور را ملزم کرد نسبت به مواردی از قبیل: خاموش کردن سیستم­‌های سرمایشی و روشنایی غیرضروری پس از پایان وقت اداری، استفاده از حداقل انرژی الکتریکی برای روشنایی در روز و تنظیم دمای محیط کار روی حداقل ۲۵ درجه سانتی­گراد و استفاده از مولد‌های اضطراری برای تولید برق در ماه ­های تیر و مرداد از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ اقدام کنند.

همچنین کلیه واحد‌های صنعتی و کشاورزی که دارای مولد برق بیش از ۱۰۰ کیلووات هستند، موظف شدند طی ماه ­های تیر و مرداد بین ساعات ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ جهت تأمین کل و یا بخشی از برق مورد نیاز از ظرفیت­‌های نیروگاهی خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه به میزبانی اولین دوره مسابقات مهارت‌های شغلی شرکت‌های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال قبل توانست میزبان مسابقات مهارت‌های شغلی هفت شرکت در غرب و شمالغرب کشور باشد که باتوجه به بازخورد شرکت کنندگان عملکرد خوبی در این زمینه داشتیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کرمانشاه درخصوص تدوین برنامه استراتژیک و چشم انداز این شرکت در سال ۹۶ ابراز داشت: در راستای تدوین برنامه استراتژیک و چشم انداز شرکت، عدد ۸۰۸۰۸۰ را برای سال ۱۴۰۵ پیش بینی کردیم.

وی عدد «۸۰۸۰۸۰» را تفسیر کرد و گفت: عدد ۸۰ اول به معنی این است که ما باید تعداد روز مانده مطالبات خود از مشترکان را تا سال ۱۴۰۵ به ۸۰ روز کاهش دهیم.

همچنین ۸ بعدی درصد تلفات شبکه استان در افق ۱۴۰۵ است و صفر دومی مربوط به درصد خدمات حضوری شرکت به مردم است، به این معنی که خدمات غیرحضوری به مشترکان باید به طور کامل و ۱۰۰ درصدی بدون مراجعه به واحد‌های برق صورت بگیرد.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در سال ۹۶ گفت: براساس ویژگی‌هایی همچون تعداد مشترکین، وزن تاسیسات، مساحت و حجم شبکه، امور‌ها و ادارات شهرستان‌ها را به سه گروه تقسیم کردیم که در گروه اول امور برق مرکز با ۷۹ درصد بهبود عملکرد در شاخص‌های برنامه استراتژیک رتبه اول را کسب کرد. در گروه دوم توزیع برق شهرستان کنگاور توانست با ۵۳ درصد بهبود رتبه اول را بدست آورد و در گروه سوم توزیع برق شهرستان پاوه با ۵۴ درصد بهبود در شاخص‌ها توانست حائز رتبه اول در بین سایر شهرستان‌ها شود.

وی ادامه داد: در زمینه کاهش نرخ خاموشی نسبت به هدف نیز، امور برق مرکز با ۱۴۶ درصد رتبه اول را کسب کرده است، شهرستان گیلانغرب در زمینه کاهش تلفات با ۱۲۲ درصد دستیابی به هدف رتبه اول را از آن خود کرد. شهر کوزران نیز در زمینه دستیابی به کاهش دوره وصول مطالبات با ۱۱۳ درصد رتبه اول را در بین سایر شهرستان‌ها بدست آورده است.

در ادامه جلسه، معاونت‌های بهره برداری و دیسپاچینگ، برنامه ریزی ومهندسی و نظارت برفروش و خدمات مشترکین به ارائه گزارش عملکرد سال ۹۶ پرداختند و مشکلات واحد‌های تحت سرپرستی خود را بیان کردند.

همچنین به انتخاب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، مدیر کارکنان و رفاه به عنوان نماینده مدیران ستادی، مدیر امور برق مرکز به عنوان نماینده امور‌های کرمانشاه و مدیر برق شهرستان دالاهو به عنوان نماینده مدیران شهرستان ها، گزارش عملکرد، مشکلات و برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.

در پایان ارائه گزارش عملکرد مدیران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن پاسخگویی به سوالات، راهکار‌های مقابله با مشکلات و بحران‌های حاضر را بررسی کرد.

همچنین در ۳ بند پیشنهادات؛ ایجاد درآمد قانونی، کاهش هزینه پروژه‌ها و کاهش هزینه‌های جاری از مدیران حاضر خواست تا پیشنهادات خود را در جلسه اعلام نمایند تا در دستور کار قرار بگیرند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار