کد خبر: ۳۲۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان گفت: از سال گذشته تاکنون، تجهیزات ۵۲ نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه مددجویان این استان آماده شده که تاکنون ۳۰ نیروگاه به شبکه برق وصل شده است.
به گزارش برق نیوز، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از سال گذشته تاکنون، تجهیزات ۵۲ نیروگاه خورشیدی خانگی ویژه مددجویان این استان آماده شده که تاکنون ۳۰ نیروگاه به شبکه برق وصل شده است.

عبدالرضا خسروانی  افزود: این تعداد نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های میناب، رودان، بخش رودخانه، بستک و حاجی آباد راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: هزینه احداث این نیروگاه‌ها حدود ۲۷۰ میلیون ریال است که به صورت تسهیلات از محل منابع کمیته امداد و منابع بانکی در اختیار خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: برق تولید شده توسط نیروگاه‌های خورشیدی به قیمت هر کیلو وات هشت هزار ریال توسط شرکت توزیع برق هرمزگان از خانواده‌ها خریداری و وارد شبکه برق می‌شود که این طرح موجب اشتغال زایی و درآمد پایدار مددجویان کمیته امداد می‌شود.

خسروانی با بیان این که طرح‌های اشتغال زایی براساس ظرفیت مناطق مختلف هر شهرستان ایجاد می‌شود، گفت: تولید انرژی برق خانگی از مصداق‌های بارز اقتصاد مقاومتی است و یکی از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر به شمار می‌آید.

وی یادآورشد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۸۵ طرح اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار در استان هرمزگان اجرا شد که در این زمینه بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار