کد خبر: ۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷
مزرعه‌ی بادی فراساحلی Race Bank در انگلستان رسما افتتاح شد. این مزرعه، دارای ۹۱ توربین بوده که در مجموع قادر به تولید ۵۷۳ مگاوات برق می‌باشد و این مقدار برای مصرف ۵۰۰ هزار خانه کافی است.
به گزارش برق نیوز،شرکت تجاری انرژی‌های تجدیدپذیر Orsted که متعلق به کشور دانمارک است، اعلام کرد که مزرعه‌ی بادی فراساحلی Race Bank در انگلستان رسما افتتاح شد. این مزرعه، دارای ۹۱ توربین بوده که در مجموع قادر به تولید ۵۷۳ مگاوات برق می‌باشد و این مقدار برای مصرف ۵۰۰ هزار خانه کافی است. این مزرعه که مساحتی در حدود ۷۵ کیلومتر مربع را پوشانده، در آب‌های ساحل شمالی Norfolk قرار داشته و پنجمین مزرعه‌ی بادی بزرگ دنیاست.

آقای Wright، مدیر بخش انگلستان در شرکت Orsted گفت: این پروژه‌ی زیربنایی بسیار عالی بوده و نشان دهنده‌ی کمک قابل توجه شرکت Orsted به تحولات صنعت برق در انگلستان است.

او همچنین گفت: برق‌رسانی به بیش از نیم میلیون خانه در سال، گام مهمی است در راستای تبدیل شدن انگستان به یک جامعه‌ی بدون کربن در آینده.

شرکت Orsted، مالک نیمی از پروژه‌ی Race Bank می‌باشد. مابقی آن نیز متعلق به سه شرکت سرمایه‌گذاری و صنایع زیربنایی است.

طبق آماری که WindEurope منتشر کرده، در حاضر بیش از ۴۰۰۰ توربین بادی در قاره‌ی اروپا نصب شده که این تعداد، بین ۱۱ کشور تقسیم شده است. در سال ۲۰۱۷، ۱۳ مزرعه‌ی بادی جدید در این قاره افتتاح شد که بخش عمده‌ی آن متعلق به آلمان و انگلیس بود. در سال گذشته، ظرفیت بادی نصب شده در آلمان و انگلیس به ترتیب، ۱.۷ و ۱.۳ گیگاوات بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار