کد خبر: ۳۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸:۵۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷
در جلسه کمیته تحقیقات توزیع برق زنجان از برگزیدگان مسابقات مهارت شغلی شمالغرب کشور تجلیل شد.

به گزارش برق نیوز،در جلسه کمیته تحقیقات توزیع برق زنجان از برگزیدگان مسابقات مهارت شغلی شمالغرب کشور تجلیل شد.این جلسه باحضور نوروزیان عضو هیات علمی کمیته،  مرادلو مدیرگروه برق دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیته تحقیقات کشور به ریاست  علیزاده مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

علیزاده تحقیق و پژوهش را بخش جدایی ناپذیر صنعت برق دانست و گفت: پروژه‌های تحقیقاتی دانش بنیان در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های شرکت‌های فنی مهندسی توزیع برق کشور نقش تسهیل گر داشته و ضروری است تا تصویری روشن از ظرفیت و اولویت بندی پروژه‌های ابلاغی شرکت توانیر و توزیع برق زنجان در حوزه تحقیقات ترسیم کنیم. وی بر استقرار دقیق سامانه نظام پیشنهادات تاکید کرد و در ادامه از پرسنلی که در مسابقات مهارت شغلی شرکت‌های توزیع برق شمالغرب کشور حائز رتبه برتری شدند قدردانی کرد.

کابلی دبیرکمیته تحقیقات این شرکت نیز عملکرد گروه اعزامی به مسابقات مهارت شغلی را خوب ارزیابی و با اهداء لوح سپاس به  احمدسهرابی، داریوش، ولی نیا و علی یزدان شناس بخاطر کسب رتبه اول در مسابقات مهارت شغلی دررشته نصب انشعابات تکفاز و  خزایی مدیرعامل شرکت خطوط زمینه ایمن بدلیل فعالیت موثر در رشته احداث کابل خودنگهدار قدردانی کرد و همچنین حضور طیب نیکخواه و سیدجوادقریشی از شرکت توزیع برق زنجان به عنوان نمایندگان ناظر شرکت توانیر در این سری از مسابقات را باعث مباهات دانست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار