کد خبر: ۳۳۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان تهران گفت:با شکایت نماینده اداره برق منطقه در خصوص تخریب و سرقت از پست‌های اداره برق این محدوده،سارقی که نیمه شب‌ها ضمن تخریب پست‌های برق، اقدام به سرقت میل گرد‌های آن کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش برق نیوز، سرگرد محمود حق پرست رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شکایت نماینده اداره برق منطقه در خصوص تخریب و سرقت از پست‌های اداره برق این محدوده، تیمی از مأموران وارد عمل شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با اشاره به تحقیقات مأموران گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخصات و چهره فرضی سارقی که نیمه شب‌ها ضمن تخریب پست‌های برق، اقدام به سرقت میل گرد‌های آن کرده بود، به دست آمده و ماموران به تعقیب و مراقبت سوژه‌های مورد نظر پرداختند.

رییس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با بیان اینکه این اقدامات ادامه داشت تا این که بامداد روز گذشته ماموران کلانتری در حین گشت زنی، این سارق را در حال تخریب یک پست برق در خیابان شهید رجایی مشاهده کردند، تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری و انتقال این فرد به کلانتری کردند.

حق‌پرست با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: این فرد در بازجویی‌های انجام شده به سرقت‌های متعدد از پست‌های برق در این محدوده اعتراف کرد و در بازرسی از وسایل همراهش نیز تعدادی میل گرد بریده شده و یک قیچی آهن‌بر بزرگ کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اقدامات این فرد در مواردی سبب قطعی جریان برق در این محدوده شده بود، تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهم با شکایت نماینده قانونی اداره برق منطقه به دادسرا منتقل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار