کد خبر: ۳۳۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: شش روستای مناطق صعب‌العبور امسال در شهرستان ریگان برق دار خواهند شد.

به‌گزارش برق نیوز، عبدالوحید مهدوی‌نیا، در سفر دو روزه خود به شهرستان‌های شرقی استان کرمان طی دیداری که با فرماندار شهرستان ریگان داشت، اظهار کرد: شش روستای بالای ۱۰خانوار شهرستان ریگان، امسال با تخصیص اعتبار در دستور کار برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان نیاز ضروری به پست فوق توزیع دارد ابراز کرد: به زودی پست فوق توزیع در این شهرستان احداث خواهد شد.

وی افزود: با توجه به خاموشی‌هایی که در استان کرمان در فصل تابستان داریم، هر روزه برنامه زمان‌بندی خاموشی‌ها در اختیار فرمانداری‌ها و ادارات برق استان قرار می‌گیرد.

فرماندار ریگان نیز در این نشست ضمن تشکر از مساعدت‌های مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، بیان نمود: با انشعابات غیر مجاز برق و آب در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: درخواست ما از شرکت برق جنوب استان کرمان این است که روشنایی معابر در روستا‌های شهرستان ریگان در اولویت کار قرار بگیرد تا شاهد آبادانی و روشنایی در روستا‌های این شهرستان باشیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار