کد خبر: ۳۳۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
وزیر نیرو صبح فردا به منظور بازدید و بهره‌برداری از چندین طرح صنعت آب و برق در سیستان و بلوچستان راهی این استان خواهد شد.
به‌گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان صبح فردا، پنجشنبه ۲۸ تیرماه در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان پیش از حضور در گلزار شهدای زابل، پست ۴۰۰ کیلوولت مدولار ادیمی، ۶ پروژه زیرساختی برق استان و همزمان شروع عملیات اجرایی خط انتقال چاه نیمه سه به تصفیه‌خانه زهک را افتتاح خواهد کرد.

اردکانیان در ادامه راهی چاه نیمه‌های سیستان خواهد شد تا ضمن بازدید از سازه کنترل یک به سه در محل چاه نیمه شماره سه، پروژه ایستگاه حجم مرده چاه نیمه شماره چهار در جریان آخرین وضعیت خط دوم انتقال آب به شهر زاهدان از محل کارگاه مخزن تعادل قرار خواهد گرفت.

همچنین شروع عملیات اجرایی فاز چهار آب شیرین کن زاهدان بخش دیگری از سفر یک روزه وزیر نیرو به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

جلسه با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان نیز بخش دیگری از برنامه‌های اردکانیان پیش از عزیمت به تهران خواهد بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار