کد خبر: ۳۳۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع سمنان با اشاره به بازرسی از فعالیت دستگاه ها، هم در وقت اداری و خارج از ساعات کاری انجام شده افزود: در این بازرسی ها، همکاران این شرکت ضمن ارائه راهکار‌های کاربردی کنترل مصرف برق، چگونگی بهینه سازی و صرفه جوئی در مصرف برق ساختمان‌های اداری و عمومی را ارزیابی کردند.

به گزارش برق نیوز  مدیرعامل شرکت توزیع سمنان ، سیدمحمد موسوی زاده گفت: این طرح در راستای اجرای تصویب نامه هیئت وزیران به اجرا درآمده و بازرسان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بر اساس چک لیست هائی که قبلاً اطلاع رسانی شده، میزان مصرف برق و اقدامات عملی انجام شده در این زمینه را مورد پایش و بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به این که بازرسی از فعالیت دستگاه ها، هم در وقت اداری و خارج از ساعات کاری انجام شده افزود: در این بازرسی ها، همکاران این شرکت ضمن ارائه راهکار‌های کاربردی کنترل مصرف برق، چگونگی بهینه سازی و صرفه جوئی در مصرف برق ساختمان‌های اداری و عمومی را ارزیابی کردند.

وی یادآور شد: نتیجه این ارزیابی‌ها با اطلاعات مصرف انرژی ثبت شده در سامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) منطبق شده و در نهایت گزارش اقدامات به شرکت توانیر و استانداری سمنان اعلام شده است. وی تصریح کرد: در تیر ماه سال جاری، ۲۰۳ مورد بازرسی توسط کارشناسان این شرکت انجام شده است.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: با ۹ دستگاه اجرائی مکاتبه شده تا تلاش جدی تری برای اصلاح الگوی مصرف و کنترل مصرف برق داشته و در صورت عدم رعایت اجرای دستورالعمل کاهش حداقل ۱۰ درصدی، نسبت به قطع برق دستگاه اجرائی مربوطه اقدام خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار