کد خبر: ۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۷
مدیران صنعت آب و برق زنجان در نشست مشترک با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مجلس خواستند بر واقعی شدن قیمت آب و برق در کشور تلاش کنند و همچنین پیشنهاد‌هایی از جمله جلوگیری از ورود تجهیزات غیر استاندارد برقی در کشور وبرخورد با تجهیزات بی کیفیت از سوی مدیران صنعت آب و برق مطرح شد.
به گزارش برق نیوز، اله مرادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان ، درنشست مشترک مدیران صنعت آب وبرق استان زنجان با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت شبکه برق عنوان کرد: نزدیک ۱۰۰۰۰ مگاوات برق کشور را نیروگاه‌های برق –آبی تولید می‌کنند که امسال به دلیل کمبود آب ۵۰۰۰ مگاوات وارد مدار نشده و کمبود تولید داریم و پیک بار یعنی بالاترین میزان مصرف سال گذشته ۵۵۴۰۰ هزار مگاوات در مرداد ماه اتفاق افتاده، اما در سال جاری در تیرماه ما ۵۷۵۰۰ مگاوات را گذرانده ایم با توجه به اینکه روز‌های گرم را هنوز در پیش داریم.

مدیران صنعت آب و برق در ادامه از نمایندگان مجلس خواستند بر واقعی شدن قیمت آب و برق در کشور تلاش کنند و همچنین پیشنهاد‌هایی از جمله تعیین سهمیه برای چاه‌های آب غیرمجاز و یا احتساب آن به صورت انشعاب آزاد وتخصیص محدودیت ارضی برای کالا‌های غیر ضروری مردم و وضع قوانین خاص برای شرایط خاص در کشور، جلوگیری از ورود تجهیزات غیر استاندارد برقی در کشور وبرخورد با تجهیزات بی کیفیت از سوی مدیران صنعت آب و برق برای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

بنا بر همین گزارش، در این جلسه که نمایندگان شهرستان‌های خدابنده، ابهر، خرمدره وسلطانیه نیز حضور داشتند،  احمدی نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان، به همدلی وانسجام مدیران و مسئولین برای عبور از بحران انرژی در کشور اشاره کرد و افزود: برای ناکارآمد کردن تحریم‌ها باید مدیریت کارآمد داشته باشیم تا بر مردم کمترین فشاروارد شود.

بیگدلی نماینده مردم خرمدره در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات بزرگ جامعه را عدم برنامه ریزی، آینده نگری و پیش بینی‌ها دانست و افزود: ما علاوه بر حل این مشکلات باید امر نظارت را در مجلس و دولت تقویت کنیم تا بتوانیم نظام و انقلاب را در رسیدن به اهداف والا یاری رسانیم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برملاک قرار دادن رضایت مردم در امور اجرایی تاکید کردند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار