کد خبر: ۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت:خط ۶۳ کیلو ولت کاشان ۴ به کاشان ۱ برقدار و آماده بهره برداری شد.پروژه مذکور باهدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع ناحیه کاشان وتبادل مناسب انرژی، رعایت مبلمان شهری و حفظ امنیت شهروندان انجام گرفته است.
به گزارش برق نیوز،  امین مقدس معاون طرح و توسعه  شرکت برق منطقه ای اصفهان در این باره گفت: پروژه مذکور باهدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع ناحیه کاشان وتبادل مناسب انرژی، رعایت مبلمان شهری و حفظ امنیت شهروندان انجام گرفته است.

مقدس افزود: این پروژه که عملیات اجرایی آن از ۲۷/۱/۹۶ شروع شده بود در تیرماه ۹۷ به اتمام رسیده و برقدار شد و با اجرای خط مذکور و اتمام بخش کابلی آن امکان جمع آوری خطوط هوائی و دکل‌های فلزی قسمتی که از منازل مسکونی عبور می‌کند در این مسیر فراهم شد.

معاون بهره برداری برق منطقه‌ای اصفهان در خصوص ویژگی‌های کابل کشی در شهر‌ها گفت: اجرای خطوط فوق توزیع به صورت کابل زیرزمینی بسیار هزینه بر بوده و با صرف هزینه ایی چند برابر نسبت به روش قبلی یعنی عبور دکل‌های برق از معابر اجرا می‌شود که موجب کاهش مخاطرات ناشی از عبور خطوط هوائی از داخل شهر‌ها و حفظ زیبایی شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه با هدف تبادل انرژی در حدود ۴۵ مگاولت آمپر با استفاده از ۱۰ کیلومتر خط هوایی وو ۲ کیلومتر کابل بین ایستگا‌های مذکور اجرا شده است.

در پایان گفتنی است  طول خط مجموعاً ۱۲ کیلومتر که در طول مدت ۱۵ ماه آماده بهره برداری شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار