کد خبر: ۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
مجری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر گفت:اولین نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان نزدیک به ۶۰ درصد است که ساخت آن در سال ۹۵ شروع شد و بخش اول واحد گازی آن با قدرت ۳۱۰ مگاوات به شبکه سراسری متصل شد.
به گزارش برق نیوز، سنگرون واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر ظهر یکشنبه با حضور مسئولان شرکت مادر تخصصی و در راستای خودکفایی و لزوم حمایت از کالای ایرانی به بهره برداری رسید.

یاسر گلزاری مجری ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر در این مراسم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر دارای راندمان به میزان ۵۹ درصد نسبت به ۴۹ درصد نیروگاه‌های کلاس e. مرسوم کشور و صرفه جویی ۱۰۰ میلیون مترمکعبی در مصرف سوخت گاز در سال است

وی افزود: نیروگاه در زمینی به مساحت هشت هکتار در حال ساخت است و اولین نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان نزدیک به ۶۰ درصد است که ساخت آن در سال ۹۵ شروع شد و بخش اول واحد گازی آن با قدرت ۳۱۰ مگاوات به شبکه سراسری متصل شد.

وی اعتبار کل پروژه را ۲۸۰ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: ۲۳۶ میلیون یورو صرف خرد و مابقی صرف کار‌های ساختمانی و مهندسی، نصب و خرید زمین است و هم اکنون حدود هزار نفر در این پروژه مشغول کار هستند.

 نیروگاه سیکل ترکیبی ۴۶۰ مگاواتی تک محوره کاسپینی نوشهر با راندمان ۵۹ درصد در دست ساخت است و ظرفیت واحد گازی ۳۱۰ مگاوات و ظرفیت واحد بخار آن ۱۵۰ مگاوات است.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار