کد خبر: ۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
فرمانده آتش نشانی تهران گفت:یک مرد ۲۶ ساله در هنگام سرویس کولر آبی در پشت بام یک ساختمان دو طبقه مسکونی، دچار برق گرفتگی شده بود.
به گزارش برق نیوز، پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برق گرفتگی مرد جوان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۶ را ساعت ۰۷:۴۰ بامداد امروز به خیابان خلیج فارس، خیابان ابوسعید شرقی، خیابان فلاح زادگان روانه کرد.

یوسف رستمی رییس ایستگاه ۱۶ در این باره گفت: یک مرد ۲۶ ساله در هنگام سرویس کولر آبی در پشت بام یک ساختمان دو طبقه مسکونی، دچار برق گرفتگی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مرد جوان را که بی هوش و بی رمق نقش برزمین شده بود را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه از سوی عوامل اورژانس، مرگ این مرد تایید شد.

کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه می‌کنند؛ در صورت نداشتن تخصص برای سرویس و تعمیر لوازم برقی، حتما از افراد متخصص کمک بگیرند و به هنگام تعمیر این گونه لوازم، حتماً برق آن را قطع کنند.
 
منبع: افکارنیوز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار