کد خبر: ۳۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
ساعت ۱۲ روز گذشته یکی از عوامل اتفاقات برق تویسرکان، با حضور در شهرک ناجا این شهرستان اقدام به رفع ایراد برق کرد.این فرد که بر روی جرثقیل در حال نصب قطعات برق بود بر اثر برق گرفتگی آسیب جدی دید و پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
به گزارش برق نیوز، مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار داشت: یک از عوامل رسیدگی به اتفاقات برق تویسرکان هنگام انجام تعمیرات بر اثر برق گرفتگی جان باخت.
 
علی احسان صالح روز چهارشنبه  بیان کرد: جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل و پس از معاینات اولیه مرگ بر اثر برق گرفتگی تایید شد.

وی اضافه کرد: این فرد ۳۴ ساله و متاهل است و بر اثر ورود و خروج جریان برق از بدون اش دچار برق گرفتگی شده و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: ساعت ۱۲ روز گذشته یکی از عوامل اتفاقات برق تویسرکان، با حضور در شهرک ناجا این شهرستان اقدام به رفع ایراد برق کرد.

سرهنگ محمد معصومی افزود: این فرد که بر روی جرثقیل در حال نصب قطعات برق بود بر اثر برق گرفتگی آسیب جدی دید و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
این سومین فردی است که متاسفانه در طول مدیریت این رییس فوت میکند
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
با عرض تاسف خواندن چنین خبری واقغا فاجعه است که در عصر ارتباطات و اینترنت حادثه از این نوع واقع شود و فرد مسول اولین متهم و باز خواست کننده باید باشد که اجازه کار روی خطوط گرم را داده معمولا شبکه را فبل از هر عملیاتی بی برق میکنند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار