کد خبر: ۳۳۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
باهدف جلوگیری از خاموشی‌های ناشی از بارش برف و با هزینه‌ای معادل ۲۵ میلیارد ریال، اسپیسر بین فازی روی خطوط ۶۳ کیلو ولت مناطق صعب العبور و برف گیر استان چهارمحال و بختیاری، جنوب غربی و غرب استان اصفهان نصب شد.

به گزارش برق نیوز، باهدف جلوگیری از خاموشی‌های ناشی از بارش برف و با هزینه‌ای معادل ۲۵ میلیارد ریال، اسپیسر بین فازی روی خطوط ۶۳ کیلو ولت مناطق صعب العبور و برف گیر استان چهارمحال و بختیاری، جنوب غربی و غرب استان اصفهان نصب شد.
 
اسلامی معاون بهره برداری  شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در این باره گفت: طی یک پروسه سه ساله تعداد ۶۲۵۰ عدد اسپیسر بین فازی سیلیکونی جهت خطوط مناطق برفگیر استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری که عمدا صعب العبور بوده تامین و نصب گردید.

 اسلامی افزود: بدین ترتیب با نصب این تجهیز بین فاز‌های خطوط برق، در هنگام بارش برف از قطعی‌های گسترده در سطح منطقه جلوگیری شده و همچنین تعداد خاموشی‌های ناشـی از بارش برف نیز تا ۸۰ درصد کاهـــش می‌یابد.

در پایان گفتنی است: تولید این اسپیسر‌ها تحت نظارت مجری بهینه سازی شبکه برق اصفهان انجام شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار