کد خبر: ۳۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت:۸۰ درصد مصرف برق در شهرستان خاتم مربوط به بخش کشاورزی است وامسال با وجود نیاز به مدیریت اضطراری بار، نقش کشاورزان در مشارکت با صنعت برق به خصوص در پیک بار روز را نمی‌توان نادیده گرفت.
به گزارش برق نیوز ، محمدرضا صحتی در دیدار با فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به مجموع ۱۶ هزار ۵۰۰ مشترک برق این شهرستان، افزود: ۸۰ درصد مصرف برق در شهرستان خاتم مربوط به بخش کشاورزی است که باید به عنوان قطب کشاورزی استان به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی متوسط میزان خاموشی به هر مشترک از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه را ۵۹ دقیقه اعلام کرد و گفت: امسال با وجود نیاز به مدیریت اضطراری بار، نقش کشاورزان در مشارکت با صنعت برق به خصوص در پیک بار روز را نمی‌توان نادیده گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه همه ۱۰۸ روستا‌های شهرستان خاتم از نعمت برق برخوردار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۵۹ حلقه چاه کشاورزی برق دار در شهرستان خاتم وجود دارد که بخش عمده‌ای از مصرف شهرستان به این بخش اختصاص دارد.

وی در بخش دوم سخنان خود به اهمیت رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی نیز اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: فرمانداری، دهیاری‌ها و روحانیون در حوزه فرهنگ سازی می‌توانند نقش موثر و اثرگذار داشته باشند.

 صحتی در جریان سفر خود به شهرستان خاتم، پروژه تامین روشنایی یکی از بلوار‌های شهرستان خاتم که برای بهره برداری آن ۳۷۴ میلیون ریال هزینه شده بود را نیز افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ضمن دیدار با پرسنل مدیریت برق شهرستان خاتم در دیدار با رییس برق مروست، ضمن تاکید بر مدیریت هزینه و استفاده از حداکثر توان فنی کارکنان آن مجموعه در ارائه خدمات مطلوب به مردم، بر تجمیع کردن خدمات و برون سپاری آن تاکید کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار