کد خبر: ۳۳۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس بابیان اینکه خاموشی در بسیاری از نقاط خسارت‌هایی به مردم وارد کرد، اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست، گفت:وزارت نیرو باید در خصوص خسارت‌های وارده به مردم ناشی از خاموشی‌ها ورود پیدا کند.

به گزارش برق نیوز، فرهاد فلاحتی امروز در دیدار با مدیران تابعه وزارت نیرو در استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: بی توجهی به تولید برق باعث خاموشی امروز است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو باید برنامه‌ای جدی در بحث تولید انرژی داشته باشد، افزود: استان خراسان جنوبی به عنوان یک منبع مهم پایدار انرژی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خاموشی خود یک ضعف مدیریتی در کشور است لذا باید کمترین میزان خاموشی‌ها را داشته باشیم، گفت: با توجه به اینکه میزان تولید انرژی در استان از مصرف بیشتر است لذا باید کمترین میزان خاموشی را در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خاموشی در بسیاری از نقاط خسارت‌هایی به مردم وارد کرد، اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست، عنوان کرد: نباید از حیا و عفت مردم سوء استفاده شود لذا وزارت نیرو باید در خصوص خسارت‌های وارده به مردم ناشی از خاموشی‌ها ورود پیدا کند.

فلاحتی ادامه داد: خاموش و روشن شدن تیر‌های برق نیز باید به موقع انجام شود.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار