کد خبر: ۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
وزیر نیرو عصر امروز به منظور بازدید و بهره‌برداری چندین طرح صنعت آب و برق در مازندران راهی این استان خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان در بدو ورود به استان مازندران ضمن حضور در شهرستان تنکابن پروژه‌های پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت و خطوط تغذیه کننده آن که در مجموع هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال دربرداشته است را افتتاح خواهد کرد.

در ادامه سفر دو روزه وزیر نیرو به استان مازندران واحد گازی نیروگاه کاسپین به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات و پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت و خطوط تغذیه کننده نوشهر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

اردکانیان در ادامه سفر به بخش مرکزی مازندران از سد هراز که در جنوب شهرستان آمل واقع شده است بازدید خواهد کرد. این سد هم اکنون با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی با حجم قابل تنظیم بالغ بر ۶۵۰ میلیون مترمکعب برای یکصد هزار هکتار از اراضی شالیزاری پایین دست و مصارف آب شرب جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در نظر گرفته شده است.

همچنین وزیر نیرو پس از بازدید از سد هراز پست GIS۶۳ و خطوط تغذیه آمل پنج را افتتاح خواهد کرد. اردکانیان پس ازاین مراسم راهی شهرستان بابل خواهد شد تا از تصفیه‌خانه آب بابل نیز بازدید داشته باشد.

جلسه با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان نیز بخش پایانی سفر روز نخست وزیر نیرو به مازندران خواهد بود.

اردکانیان در دومین روز سفر خود به استان مازندران علاوه بر بازدید از تصفیه خانه‌های آب شرب و فاضلاب ساری، نیروگاه ۲۹ مگاواتی شهرک صنعتی را افتتاح نموده و با حضور وی شروع عملیات اجرایی نیروگاه خط انتقال آب شرب از سد شهید رجایی نیز آغاز خواهد شد.

وزیر نیرو همچنین در ادامه بازدید از سد گلورد و البرز و بهره برداری از سیستم انتقال آب بابلک که با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده را در دستور کار خود دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار