کد خبر: ۳۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
وزیر نیرو با ارسال یک بخشنامه با موضوع صرفه جویی، سرفصل‌ها و محور‌های صرفه جویی در وزارت نیرو را مشخص کرد. در این دستورنامه ۱۵ پرداخت هرگونه وجه خارج از قانون مدیریت خدمات کشوری را ممنوع اعلام کرد. شیرینی، میوه و غذا هم از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو حذف می‌شود.

به گزارش برق نیوز،وزیر نیرو با ارسال یک بخشنامه با موضوع صرفه جویی، سرفصل‌ها و محور‌های صرفه جویی در وزارت نیرو را مشخص کرد. در این دستورنامه ۱۵ پرداخت هرگونه وجه خارج از قانون مدیریت خدمات کشوری را ممنوع اعلام کرد. شیرینی، میوه و غذا هم از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو حذف می‌شود.

 

اردکانیان سیاست‌های صرفه جویی در وزارت نیرو را ابلاغ کرد
 
اردکانیان سیاست‌های صرفه جویی در وزارت نیرو را ابلاغ کرد
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
کاش یک بندی هم اضافه شده بود که مدیران شرکتهای توزیع برق به مدیران توانیر و وزارتخانه کلمپه ،پسته و ظرف مسی و .. هم باج ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
0
0
برای صرفه جویی لازم است همه شرکتها از شرکت توزیع برق ... سرمشق بگیرند. نه سکه ایی به کسی باج داده می شه نه میوه و شیرینی و آجیلی آنهم از نوع پسته خندان! برا کسی در توانیر و وزارتخانه ارسال میشه نه دفتر مدیرعامل هر چند ماهی تغییر دکور میشه و نه هزاران چیز دیگه. مدیون هم هستید فکر کنید مدیر حراستش 20 تا 23 روز در ماه ماموریت می زنه.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
پس چرا این بخشنامه ها فقط برای شرکتهای زیرمجموعه وزارت نیرو صادر میشه که خودشان و پرسنلشان را بیشتر تحت فشار قرار بدن ولی در وزارت نفت از این خبرها نیست و انها در ناز و نعمت زندگی میکنندباید فقط افسوس باید خورد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
موارد 15 گانه صرفه جویی درشرکت توزیع برق تهران اجرا نمیشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
شیرینی ، میوه و غذا در جلسات حذف می گردد خواهشاً تفسیر به رای خویش نفرمائید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
جناب اقاي اردكانيان ، 15 مورد ابلاغي صرفه جويي نيست بلكه اسراف و سو استفاده از بيت المال است كه تا كنون انجام ميشده است وقتي ميگوييم مديريت عرضه مهمتر از مديريت تقاضا است بهمين دلايل است.
جناب اردكانيان صرفه جويي يعني چي؟ وقتي وزير كشور نروژ بخاطر استفاده شخصي از موبايل دولتي بركنار مي شود اين يك اصل است نه صرفه جويي. صرفه جويي يعني استفاده كمتر از اموال و منابع دولتي براي امور شخصي.
جناب دكتر اردكانيان، وزير كشور دانمارك فقط بخاطر ارايه اطلاعات نادرست به پارلمان و افكار عمومي از ماموريت احظار و بركنار ميشود.
شما ميگوييد خريد خودرو ممنوع ، پس مديراني كه سوار خودروي ميتسوبيشي با پلاك سفيد ميشوند چگونه تهيه ميشود. مدير با مدرك فوق ديپلم ميايد و در مدت چهار سال با مدرك دكتر ميرود. اقاي وزير اين مديران واقعا ميتوانستند در كشورهاي نروژ و دانمارك دوام داشته باشند.؟
هر يك از موارد 15 گانه استناد قانوني براي رعايت انها وجود دارد و اگر تا كنون عمل نميشده خلاف قانون عمل شده.ضمنا اقتصاد مقاومتي يعني اين كارها قبلا بايد انجام ميشده پس در اقتصاد مقاومتي هم خوب عمل نكرده ايم.
اقاي وزير شما در اروپا و المان كار و زندگي كرده ايد ايا انصافا انها اين گونه مديريت ميكنند؟
اقاي اردكانيان اگر واقعا ميخواهيد مديريت را اصلاح كنيد مثل شركت هاي دنيا فقط به مدير عامل حقوق بدهيد و مزاياي مديران را به عملكرد انها مرتبط كنيد و مدير خارج از حقوق حق هيچگونه
مزايا و امتياز نخواهد داشت . خيلي از سرفصل هاي بودحه شركت ها بايد حذف شوند مثل بودجه تحقيقات كه در اين سالها شده محل اخذ مدرك از دانشگاهها. بودجه جاري بايدبا ادرس باشد اگر مدير عاملي ميخواهد براي خودش اسم و رسمي پيدا كند بايد از جيب خودش خرج كند نه از جيب مردم. اگر مدير عاملي دوست دارد صبح ها براي ورود به شركت توسط نگهبانان با لباس فرم اسكورت و استقبال شود بايد هزينه هاي انرا از جيب خودش بدهد نه مردم.
اقاي دكتر شما كه در اروپا بوديد اين بي نظمي ها بايد شما را وادار ميكرد نظم و انظباط را ابتدا از وزارت نيرو شروع ميكرديد ولي تغييري ديده نميشود هر چند كه ايده هاي نو مطرح ميشود ولي در عمل بايد بيشتر اهتمام شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
خداییش وزیر خارجکی آوردیم تکنولوژی رو ارتقا بده، کار اساسی بکنه، مدیران بی کفایت رو برکنار کنه، استراتژی پیشرفت رو تدوین کنه، نهایت کارش شده بخشنامه شیرینی و کلی گوییهای دیگه. اونایی که میخوردن کماکان مشغولن. فقط ما موندیم ماهی یکی دو بار ماموریت خارج شهر واسه شرکت میرفتیم و دوست هم نداشتیم بریم باید حذف کنیم یا نه. البته عذاب وجدان هم داریم چون ضرر نرفتن این ماموریتها واسه شرکتمون میلیاردیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
در كمربندي شهر اراك دو سازمان در دو طرف كمربندي دقيقا مقابل هم قرار دارند يكي مركز نيروي انتظامي استان و ديگري شركت برق. اگر قصد ورود به مركز نيروي انتظامي داشته باشيد شما فقط يك يا حداكثر دو نگهبان مي بينيد ولي در سمت شركت برق حداقل 6 نفر در دو طرف ورودي شركت با بيسيم و لباس فرم ميبينيد و مخصوصا صبح ها چنان ارايش ميگيرند كه ادم فكر ميكنه مدير عامل ميخواد سان ببينه. ايا اين اسراف نيست؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار