کد خبر: ۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال ۹۶، در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و گروه بندی مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور "رتبه نخست" را در استان کسب کرد.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: این شرکت بر اساس ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان موفق به اخذ جایگاه برتر در "گروه شرکت ها، بانک‌ها و بیمه ها" در میان دستگاه‌های اجرایی استان شد و در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷ مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: از جمله شاخص‌های عمومی بررسی شده در این ارزیابی عملکرد می‌توان به، محور اصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب و کار، محور ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور استقرار نظام مدیریت عملکرد اشاره کرد که شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز عمومی این بخش ۸۸۲ امتیاز را کسب کرد.

وی بیان کرد: در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد، محور‌های توسعه ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع، توسعه ظرفیت خطوط انتقال و فوق توزیع، آمادگی شبکه انتقال، آمادگی شبکه فوق توزیع و متوسط وزنی عملکرد سالیانه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت و برق منطقه‌ای خوزستان از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز موفق به کسب ۹۸۳ امتیاز شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: در مجموع دو شاخص نیز این شرکت با کسب امتیاز ۱۸۶۵ امتیاز از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز، موفق به کسب رتبه برتر در میان دستگاه‌های اجرایی استان شد.

شایان ذکر است، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سال ۹۵ نیز رتبه نخست را در میان دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرده بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار