کد خبر: ۳۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارقان سیم برق و کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق درشهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی صحنه‌های سرقت موفق شدند، یکی از سارقان سیم برق مردی ۴۰ ساله را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از منزل متهم اموال مسروقه شامل سیم برق را کشف کردند.

سرهنگ جعفری افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو همدستش اعتراف کرد که همدستان متهم نیز پس از دستگیر و در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعترف کردند.

وی از کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سیم برق سرقتی از متهمان خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار