کد خبر: ۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت:توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پست‌های توزیع هوایی، روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۱۹۳۳۷ میلیون ریال، نیرو رسانی با ۳۴۲۹۹ میلیون ریال، کاهش تلفات با ۳۶۶۱۵ میلیون ریال در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در هفته دولت سالجاری بیش از ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ هزار میلیون ریال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن محمدی با بیان این مطلب افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های سرمایه گذاری توزیع با مبلغی بالغ بر ۶۰ هزار میلیون ریال است که در قالب توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پست‌های توزیع هوایی، روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۱۹۳۳۷ میلیون ریال، نیرو رسانی با ۳۴۲۹۹ میلیون ریال، کاهش تلفات با ۳۶۶۱۵ میلیون ریال، نصب کنتور‌های هوشمند آب و برق (فهام) با سه هزار و ۹۰۰ میلیون ریال و برقرسانی به ۶ روستا با اعتبار پنج هزار و ۶۶۰ میلیون ریال که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار