کد خبر: ۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
افرادی که پروانه احداث نیروگاه تجدیدپذیر را دریافت کرده و در مدت زمان تعیین شده موفق به اجرای پروژه خود نشده اند جهت تمدید پروانه احداث باید درخواست تمدید پروانه خود را یک ماه قبل از اتمام اعتبار پروانه احداث همراه با گزارش یک صفحه‌ای از کلیه اقدامات انجام گرفته در خصوص اخذ مجوز‌ها_ کپی پروانه احداث_کپی آخرین تمدیدیه_کپی مجوز‌های اخذ شده و مستندات مربوط به نصب دکل بادسنجی به سازمان ساتبا ارسال کنند.
به گزارش برق نیوز، افرادی که پروانه احداث نیروگاه تجدیدپذیر را دریافت کرده و در مدت زمان تعیین شده موفق به اجرای پروژه خود نشده اند جهت تمدید پروانه احداث باید درخواست تمدید پروانه خود را یک ماه قبل از اتمام اعتبار پروانه احداث به سازمان ساتبا ارسال کنند و همراه با این درخواست مدارک زیر نیز باید ارسال گردد.
گزارش یک صفحه‌ای از کلیه اقدامات انجام گرفته در خصوص اخذ مجوز‌ها
کپی پروانه احداث (با آخرین اصلاحیه آن)
کپی آخرین تمدیدیه
کپی مجوز‌های اخذ شده (مجوز اتصال به شبکه، مجوز سازمان محیط زیست، مجوز مربوط به زمین) در صورت عدم اخذ هر یک از مجوز های یاد شده کلیه اقدامات و مکاتبات مرتبط با مجوز‌های اخذ نشده می‌بایست پیوست درخواست تمدید ارسال گردد.
در صورت نصب دکل بادسنجی می‌بایست مستندات مربوط به نصب دکل (هزینه و ...) ضمیمه گردد.
با توجه به اینکه دفتر پروانه‌ها و مجوز‌ها به استناد مدارک ارسالی متقاضیان نسبت به تمدید یا ابطال پروانه اقدام می‌نماید لذا مسئولیت عدم ارسال یا ارسال ناقص هر یک از مستندات اعلام شده بالا بر عهده متقاضی خواهد بود.
منبع: ساتبا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار