کد خبر: ۳۳۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا وسیما گفت:رسانه ها نقش بسزایی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف وگذر از پیک بار برق تابستان امسال داشتند.

به گزارش برق نیوز ، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان زنجان به همراه معاون مالی وپشتیبانی، معاون فروش و خدمات مشترکین، مدیردفترحراست و مدیرروابط عمومی با لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان دیدار و ضمن تشریح همکاری‌های صورت گرفته در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق تابستان سالجاری از مدیران ارشد صداوسیمای مرکز زنجان قدردانی کردند.

علیزاده با تبریک انتصاب مدیرکل جدید صدا وسیمای مرکز زنجان، نقش رسانه‌ها بویژه رادیو تلویزیون در گذر از چالش کمبود تولید برق و اشاعه فرهنگ مصرف صحیح برق در اوقات اوج مصرف درتابستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با همت همکاران پرتلاش صنعت برق در استان، زیرساخت‌های توزیع برق به اندازه کافی در سراسر استان زنجان وجود دارد و متاسفانه امسال بدلیل کاهش نزولات آسمانی طی سال‌های اخیر منتهی به تابستان، ما در بخش تولید برق با کمبود‌هایی مواجه و مجبور به اعمال مدیریت بار و نوبت بندی خاموشی شدیم که با همکاری دوجانبه و ساخت و پخش برنامه‌های مشارکتی با صدا و سیمای مرکز زنجان، اطلاع رسانی مناسبی دراین حوزه صورت گرفت.

لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت توزیع برق استان زنجان بر تداوم همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد وگفت: با تبیعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه تمام فعالیت‌های اجرایی باید پیوست فرهنگی داشته باشند، ما نیز در زمینه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برق در کنار صنعت برق هستیم.

گفتنی است در ادامه این دیدار  علیزاده از سهرابی قائم مقام، آل یاسین معاون سیما، امینی معاون صدا و غیاثی مدیر واحد خبر صدا وسیمای مرکز زنجان به خاطر همکاری شایسته فی مابین در پوشش خبری و پخش برنامه‌های مدیریت مصرف برق با هدف فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی برق در تابستان سالجاری قدردانی کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار