کد خبر: ۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
در حضور معاونین ومدیران اجرایی توزیع برق استان زنجان و رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان زنجان، راهکار‌های مقابله با سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق مورد بررسی وتحلیل قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، با حضور معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ، مدیردفترحراست وامورمحرمانه، مدیران امور‌های اجرایی این شرکت و رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان زنجان، راهکار‌های مقابله با سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق مورد بررسی وتحلیل قرار گرفت.

دولتیاری معاون بهره برداری ودیسپاچینگ با ارائه گزارش وضعیت شبکه‌های توزیع برق زنجان، سهم سرقت از تجهیزات برقی این شهرستان را ۳۲ درصد عنوان کرد و یکی از برنامه‌های شرکت توزیع برق استان زنجان در راستای کاهش معضل سرقت‌ها را بهره برداری از سیستم حفاظت هوشمند عنوان کرد و گفت: با همت کارشناسان این شرکت دستگاه ضد سرقت ترانسفورماتور‌ها با موفقیت بر روی تجهیزات و شبکه برق راه اندازی شده است که با استفاده از این فناوری به میزان قابل توجهی از سرقت ترانسفورماتور‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرگرد حسنی مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی شهرستان زنجان ضمن ارائه گزارش در خصوص شگرد‌ها و روش‌های سارقین تجهیزات در استان، گفت:: به منظور پیشگیری جدی از سرقت تاسیسات شبکه‌های برق لزوم تعامل فی مابین ضروری است و تبادل اخبار واطلاعات دفتر حراست وامورمحرمانه با پلیس پیشگیری عامل مهمی در جلوگیری از سرقت خواهدبود.

گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیردفتر حقوقی ورسیدگی به شکایات در خصوص دلایل عمده وقوع جرم درحوزه سرقت تاسیسات دولتی توضیحاتی ارائه داد و از فرماندهی نیروی انتظامی استان به خاطر همکاری صمیمانه در پی گیری پرونده‌های قضایی قدردانی کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار