کد خبر: ۳۴۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در بیست ویکمین یادواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان مقام برتر را در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان کسب نمود.
به گزارش برق نیوز، در این مراسم که در تالار علامه امینی دانشگاه اصفهان برگزار شد محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: مصداق و الگوی واقعی جمهوری اسلامی شهید رجایی به لحاظ اخلاص، ایمان و عشق به فعالیت است.

وی افزود: شهیدان باهنر و رجایی با نیت خالص در روز‌های بسیار سخت پس از انقلاب به وظایف خود رسیدند. ملاک انتخاب شغل در آن زمان احساس مسئولیت شرعی بود و اگر کسی نمی‌توانست مسئولیتی را بپذیرد به وضوح بیان می‌کرد که من توان پذیرفتن این سمت را ندارم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدوارم پایه و اساس انتخاب مسئولیت در زمان حال همان احساس مسئولیت در زمان گذشته باشد، اضافه کرد: بعد از انقلاب این فرمول‌ها و معیار‌ها برای ارزیابی وجود نداشت و افراد در سمت‌های مختلف تنها براساس عشق و علاقه به وظایف خود می‌رسیدند.

رییس جشنواره شهید رجایی خاطرنشان کرد: تشخیص مدیریتی بسیار مهم است و گرنه که هیچ کدام مان مدیر نمی‌شدیم. اگر دستگاه‌های امروز به عنوان نمونه معرفی نمی‌شوند به این معنا نیست که موفق نبوده اند.

مهرعلیزاده ادامه داد: متاسفانه شرایط امروزه از نظر اقتصادی و اجتماعی و جوسازی و فضاسازی اصلا خوب نیست. در واقع در شرایطی هستیم که مشکلات بر ما تحمیل می‌شود. باید بتوانیم با همت دست مداخله گران را حذف کنیم.

وی تصریح کرد: باید به قدری تلاش کنیم که پایه و اقتصاد مستقل از در آمد‌های نفتی داشته باشیم و متکی به آن نگردیم.

این گزارش حاکیست: در پایان مراسم نیز لوح تقدیر مقام برتر برق منطقه‌ای اصفهان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان توسط استانداراصفهان به حسین رضاپور مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا گردید.

شایان ذکر است: در حال حاضر شرکت برق منطقه‌ای اصفهان باتعداد ۱۴۹ ایثارگر شاغل، یکی از شرکت‌های برتر در میزان اشتغال ایثارگران و تسهیل در اجرای قوانین ایثارگری در سطح استان می‌باشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار