کد خبر: ۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان "رتبه نخست" عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۶، در جشنواره شهید رجایی مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.
به گزارش برق نیوز، جشنواره شهید رجایی از سال ۹۲ به بعد در هفته دولت برای تقدیر از رتبه‌های برتر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و از رتبه‌های نخست در گروه‌های عملکردی مختلف تجلیل می‌شود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این جشنواره همانند سال ۹۵، موفق به اخذ " رتبه نخست" در " گروه شرکت ها، بانک‌ها و بیمه ها" در میان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۶ شد و مدیرعامل شرکت با گرفتن لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در خوزستان در این جشنواره اظهار کرد: برای استقرار این نظام شهیدان بسیاری تقدیم کرده ایم و کشور امانتی در دست ماست، وظیفه ما این است که از کسانی که به مردم خدمت کرده اند و به نظام اسلامی خیانت نکرده اند تشکر و قدردانی کنیم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز تصریح کرد: سیستم ارزیابی و پایش عملکرد دستگاه‌ها باید در سازمان‌ها مدنظر قرار گیرد و یکی از ملاک‌های اصلی برای ارزیابی کارمندان، کارشناسان و ارتقای سازمانی باشد، این ارزیابی باعث می‌شود تا ساختار سازمانی و نظام بهره وری بهبود یابد.

امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان به عنوان سخنران دیگر این جشنواره، بیان کرد: این جشنواره تحرک و پویایی مناسبی در میان دستگاه‌ها ایجاد کرده است تا هم خود را در زمینه شاخص‌های در نظر گرفته شده بهبود دهند و هم خدمات رسانی بهتری به مردم انجام شود.

شایان ذکر است در این جشنواره با اهدای لوح تقدیر به مهدی ابوعلی گله داری، اشکان نظام پور، مهدی باسطی نیا و منصور پورعابدی، از تلاش‌های آن‌ها در دستیابی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار