کد خبر: ۳۴۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
مدیرعامل توانیر در آیین معرفی سرپرست بسیج شرکت توانیر با اشاره به برنامه ۰۹۸ طراحی شده برای تامین برق تابستان آینده گفت:با توجه به حساسیت‌ها و شرایط خاص صنعت برق و برنامه‌های طرح‌ریزی شده برای تابستان سال آینده، مدیریت مصرف مهمترین بخشی است که بسیج می‌تواند به ایفاق نقشی پررنگ بپردازد، چرا که به لحاظ اجرایی بودن و صرفه اقتصادی نیز این مبحث کاملا اثبات شده است.
به‌گزارش برق نیوز، آرش کردی در جلسه شورای معاونین شرکت توانیر که "علیرضا احمدی یزدی" به‌عنوان سرپرست جدید بسیج این شرکت معرفی شد، تصریح کرد: اضافه بر ظرفیتی که امسال برای مدیریت مصرف برق در فصل پیک دیده شده بود، سال ۹۸ باید سه هزار مگاوات دیگر نیز به ظرفیت مدیریت مصرفی اضافه شود که کار بسیار سنگینی را می‌طلبد و در این راه باید از توانایی‌ها و پتانسیل‌های بسیج بیش از گذشته استفاده کرد.

در این جلسه که با حضور داود طارمی، فرمانده بسیج وزارت نیرو و معاونان و مدیران دفاتر مستقل توانیر تشکیل شده بود، آرش کردی ورود تخصصی‌تر و جدی‌تر بسیج به فعالیت‌های مدیریت مصرف را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم گفت: خوشبختانه در سال جاری بسیج صنعت برق با هماهنگی با بسیج سایر دستگاه‌ها، نقش موثری در کاهش مصرف برق داشت.

کردی با تاکید بر این که استفاده از ظرفیت‌های بسیج در موضوعات تخصصی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نقش پررنگ بسیج در بخش‌های عمومی و مباحث تخصصی در سال‌های گذشته آثار خود را نشان داده است و این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

کردی به برنامه ۰۹۸ طراحی شده برای تامین برق تابستان آینده اشاره کرد و افزود: این برنامه که با کارشناسی دقیق طراحی شده، بار‌ها مورد تاکید وزیر نیرو قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌ها و شرایط خاص صنعت برق و برنامه‌های طرح‌ریزی شده برای تابستان سال آینده، مدیریت مصرف مهمترین بخشی است که بسیج می‌تواند به ایفاق نقشی پررنگ بپردازد، چرا که به لحاظ اجرایی بودن و صرفه اقتصادی نیز این مبحث کاملا اثبات شده است.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومانی برای انجام فعالیت‌ها در این بخش جهت دستیابی به ۳ هزارمگاوات صرفه جویی در مقابل پیش بینی ۷ هزار میلیارد تومانی برای احداث ۵ هزار مگاوات نیروگاه جدید، به خوبی نشانگر اهمیت و توجیه پذیری فعالیت‌های مدیریت مصرف در صنعت برق است.

وی به سابقه احمدی یزدی در بخش مدیریت مصرف صنعت برق اشاره کرد و این انتصاب را پیامی در جهت حضور پررنگ‌تر بسیج در حوزه مدیریت مصرف برق در تابستان سال آینده دانست.

کردی تصریح کرد: اضافه برظرفیتی که امسال برای مدیریت مصرف برق در فصل پیک دیده شده بود، سال ۹۸ باید سه هزار مگاوات دیگر نیز به ظرفیت مدیریت مصرفی اضافه شود که کار بسیار سنگینی را می‌طلبد و در این راه می‌توان از توانایی‌ها و پتانسیل‌های بسیج که پیش از این فعالیت‌های خوبی را در این حوزه داشته و با هماهنگی بسیج سایر دستگاه‌ها و ادارات، موثر واقع شده بود، استفاده کرد.

در ادامه این نشست داود طارمی، فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو نیز در سخنانی گفت: کانون‌های بسیج متخصصین شکل گرفته و نیرو‌های بسیج در مانور‌های تخصصی و طرح‌های مدیریت مصرف ورود کرده اند.

وی به عملکرد خوب سردار صحراپور در مدت حضور در سمت فرماندهی بسیج توانیر اشاره کرد و اضافه کرد: فعالیت‌های وی باعث شد تا اعتماد ویژه‌ای نسبت به بسیج در سطح صنعت برق ایجاد شود.

طارمی خاطرنشان کرد: بسیج وزارت نیرو آمادگی دارد تا با هماهنگی بسیجیان سراسر کشور در حوزه مدیریت مصرف به ایفای نقش فعالتری بپردازد.

فرمانده بسیج وزارت نیرو گفت: خوشبختانه در حال برنامه‌ریزی برای ورود بسیج به موضوع انرژی‌های نو هستیم و امیدواریم که در این بخش نیز به صورت موثری عمل و باعث توسعه استفاده از انرژی‌های نو در کشور شویم.

وی همچنین از سابقه احمدی یزدی در بخش مدیریت مصرف نیز به عنوان نقطه مثبتی یاد کرد که می‌تواند در دستیابی به اهداف صنعت برق تاثیرگذار باشد.

همچنین هاشم صحراپور نیز در این مراسم در سخنانی به بیان بخشی از عملکرد بسیج توانیر پرداخت و گفت: در این مدت تمام تلاش خود را برای هماهنگی با حرکت بسیج در راستای اهداف صنعت برق بکار بستم.

وی همچنین حمایت‌های مدیرعامل توانیر از بسیج را نیز به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت بسیج برشمرد و خاطرنشان ساخت: همه ارکان بسیج در صنعت برق آمادگی کمک و دستیابی به اهداف تعیین شده را دارند.

علیرضا احمدی یزدی نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد که بتواند در مسئولیت جدید مثمرثمر باشد.

بر پایه این گزارش در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خدمات هاشم صحراپور تقدیر شد.

همچنین حکم انتصاب احمدی یزدی نیز با امضای طارمی، فرمانده بسیج وزارت نیرو به وی اهدا شد. وی سابقه‌ای طولانی به عنوان معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر دارد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
جناب کردی اگر بدنبال یک نفر آشنا به دوربین، بنر، تبلیغات، حکاکی بر روی چوب و نقش نگاره ، معماری گنبد سقفی، مدیریت مراسم ، رزرو میز پذیرایی، مراسم سان صبحگاهی، داشته باشید به ... بگوئید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
فساد پشت فساد.
بسیج توانیر را با خبر کنید ببینید چه خبره
بعد از ان اختلاس میلیاردی این بار برای دومین بار انبار شرکت توزیع تنکابن با میلیاردها تومان اجناس بیت المال به سرقت میرود ولی اقایان بی خیال به این همه تاراج بردن ها فقط فکر کم کردن اضافه کار نیروهای شرکتی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
بخدا اینجوری پیش بره تا چند ماه دیگه باید در ستاد رو بست!!
لطفا یکی به داد ما برسه.با این وضعیت آقای مدیرعامل رفته ییلاق!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
دفترحراست در توزیع برق .... عملا تعطیل می باشد.چراکسی به فکر حل آن نیست!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
بالاخره ما نفهمیدیم تخصص بسیج چیه؟ ماشالا تو همه زمینه های تخصصی وارد میشه. هیات متوسلین به مدیریت مصرف.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار