کد خبر: ۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
وزیر نیرو در مراسم افتتاح پروژه‌های برق مریوان گفت: برنامه ریزی تفصیلی با کمک مدیریت ارشد صنعت برق برای سال ۹۸ به عمل آمده و هفته آینده در هیئت دولت ارائه می‌شود تا انشاالله سال آبی ۹۷-۹۸ و تابستان ۹۸ را به یکی از بهترین دوران‌های رونق و توسعه و استفاده صحیح از منابع آب و برق تبدیل کنیم.
به‌گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه و افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت برق مریوان اظهار کرد: امروز ۷ پروژه با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که تاثیر مهمی در پایداری شبکه برق، کاهش افت ولتاژ، جذب سرمایه گذاران و توسعه صادرات به کشور همسایه دارد.

وی افزود: با زیرساخت‌هایی که فراهم شده از کسانی که علاقه‌مند به مشارکت در نیروگاه‌های تجدیدپذیر هستند، دعوت می‌کنیم تا در این زمینه با ما همکاری کنند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه آب و برق تاثیر مستقیمی در آسایش و امنیت مردم دارند، افزود: وزارت نیرو افتخار دارد بالاترین سطح تماس را با مردم دارد.

اردکانیان در ادامه با بیان اینکه تابستانی فراموش نشدنی به لحاظ همکاری با مصرف کنندگان داشتیم، تصریح کرد: امسال دومین سالی است که طی پنج دهه اخیر به عنوان سال خشک و کم بارش معرفی شده و استمرار افزایش دما که شرایطی جهانی بود موجب سد تا کمبود تولید داشته باشیم و نیروگاه‌های آبی به لحاظ کاهش مخازن نتوانستند در ظرفیت حداکثری کار کنند.

وی گفت: در سالی که دشمنان قصد ایجاد مشکل بر بستر کم آبی و کاهش تولید را داشتند، همکاری وسیع مصرف کنندگان موجب شد با کمترین مضیقه این دوران حساس پشت سر گذاشته شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: نیروگاه‌های مجازی نیروگاه‌هایی هستند که توسط مشترکان و با مصرف صحیح و به دور از بدمصرفی ایجاد می‌شوند.

وزیر نیرو در ادامه گفت: برنامه ریزی تفصیلی با کمک مدیریت ارشد صنعت برق برای سال ۹۸ به عمل آمده و هفته آینده در هیئت دولت ارائه می‌شود تا انشاالله سال آبی ۹۷-۹۸ و تابستان ۹۸ را به یکی از بهترین دوران‌های رونق و توسعه و استفاده صحیح از منابع آب و برق تبدیل کنیم.

وی با تشکر از تلاش هنرمندانه نمایندگان استان کردستان در مجلس در خصوص نحوه نظارت و پیگیری گفت: استمرار خدمات رسانی به‌ویژه در بخش برق مستلزم پرداخت مطالبات این بخش توسط مصرف کنندگان و عمدتا صنایع است.
 
وزیر نیرو با اشاره به اینکه برای پروژه‌های که در این سفر افتتاح می‌شود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: ۶ پروژه مربوط به صنعت برق است که در شهر‌های قروه، مریوان و کامیاران به بهره‌برداری رسیدند تا شبکه برق مطمئن‌تری برای مصارف مختلف فراهم کنند.

وی گفت: عملیات اجرایی سه طرح برق رسانی دیگر در سنندج، قروه و کامیاران نیز امروز آغاز می‌شود که برابر برنامه طراحی شده، ۶۰۰ میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه خواهد شد.

وزیر نیرو اضافه کرد: با توجه به اینکه استان کردستان با بخشی از کشور عراق همجوار است امکان صادرات برق به این کشور در این استان فراهم است بنابراین تقویت زیرساخت‌های برق در کردستان ضروری است.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
شما مدیرعامل توانیر را از ترس نماینده ها نمیتونید عوض کنید چه برسه به تحول صنعت برق. شجاع باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اقاي وزير اگر برنامه ايي داريد از طريق رسانه برق نيوز منشر كنيد و به نقد بگذاريد. حتم بدانيد هم مردم و هم كارشناسان را با خود همراه خواهيد كرد. شما با مردم صحبت ميكنيد ولي قصد و نگاهتان مجلس و دولت است..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
بزک نمیر بهار میاد و...
همت
|
Singapore
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
جناب اردکانیان!
جنابعالی از ترس نمایندگانی همچون «حسن پور» نماینده سیرجان، جرات تعویض مدیران جزء را هم نداری! لذا اینقدر نگو «بزک نمیر بهار میاد، خربزه و خیار میاد»!!!
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
برق نیوز، شما از این بسته بازنشده ی وزارت نیرو و توانیر خبری داری؟؟؟ چی توی این بسته هست که انقد بهش مطمئنن؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
شماهنوز نتوانستید مدیرعامل ... را عوض بکنید. واقعاقبول کردن این وعده شما خیلی سخته.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار