کد خبر: ۳۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، شبکه برق تعداد ۴ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال توسعه و احداث شد.

به گزارش برق نیوز، مدیرامور برق شهرستان باوی درباره اقدامات انجام شده به منظور بهینه سازی شبکه برق روستا‌های آن امور گفت: تامین انرژی پایدار و پاک و توجه به نیاز‌های آینده مناطق روستائی به عنوان قطب تولید کشور، یکی از برنامه‌های مورد نظر شرکت توزیع نیروی برق اهواز است که به صورت ویژه در حال پیگیری و به روز رسانی بوده و در این راستا شبکه برق ۴ روستای شهرستان توسعه و احداث شد.

بهزاد شافعی زاده در ادامه با بیان داشت: با تلاش همکاران این امور عملیات توسعه و احداث شبکه برق فشارمتوسط روستای شری مری به طول ۳ کیلومتر، روستای ثدین به طول یک کیلومتر، روستای ملحه به طول یک کیلومتر و همچنین شبکه فشار ضعیف روستای شری مری به طول ۵/۱ کیلومتر و روستای یکاویه به طول ۳ کیلومتر اتمام وبه بهره برداری رسید.

وی در پایان اظهار داشت: عملیات اجرایی توسعه و اصلاح شبکه برق فشارمتوسط و ضعیف روستا‌های فوق الذکر با اعتبار سه میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال اتمام و تقدیم مردم شریف این مناطق شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار