کد خبر: ۳۴۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سخنگوی صنعت برق کشور، گفت:در خصوص آتش سوزی جنگل‌های هورالعظیم تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه علت این مساله نپرداختن بدهی‌های برقی بوده به صنعت برق ارائه نشده، بنابراین به اعتقاد من این آتش سوزی‌ها ارتباطی با وصول مطالبات از حوزه صنعت برق ندارد.

به گزارش برق نیوز، محمود رضا حقی فام ، با بیان اینکه تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه آتش زدن این جنگل تاثیری در وصول مطالبات مردم و یا کشور همسایه داشته باشد ارائه نشده، بنابراین بنده نمی‌توانم در مورد این مسئله موضوعی را مطرح کنم.

وی در در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این رابطه گفت: اگر اظهار نظری غیر از این وجود دارد آن شخص باید پاسخگو باشد چرا که تا کنون گزارشی مبنی بر صحت این مساله به بنده ارائه نشده است.

چندی پیش عیسی کلانتری؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سخنانی مدعی شد که آتش‌سوز‌های هورالعظیم عمدی است تا پول برق ندهند. هرچند عامل این آتش‌سوزی‌های عمدی را به طور مشخص معرفی نکرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار