کد خبر: ۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
طی مراسمی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین و پیروزمندانه آزادگان به آغوش ملت و میهن اسلامی، مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در این مراسم یکی از جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به شکست-های مکرر وتوطئه¬های دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: این انقلاب متکی به قدرت خداوند و حمایت¬های حضرت صاحب¬الزمان (عج) است و دشمنان به خواست خداوند متعال مثل گذشته هیچ توفیقی بدست نخواهند آورد.

سردار فردوس در ادامه به بیان گوشه¬ای از خاطرات و مشاهدات خود از استقامت و پایداری آزادگان سرافراز در شکنجه¬¬گاه¬های مخوف دشمن بعثی پرداخت و خاطر نشان ساخت: آزادگان ما با اتکاء به ایمان راسخ و ذکر و توسل به اهلبیت (ع) همه شکنجه¬های زندان¬های مخوف دشمن بعثی را تحمل ¬می¬کردند، اما هیچوقت به انقلاب و ساحت مبارک حضرت امام (ره) اهانت نمی¬کردند.

فرمانده سابق تیپ یکم لشکر ۲۵ کربلای مازندارن در ادامه به بیان خاطراتی از عملیات¬های پیروزمندانه رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان ما در شرایط تحریم کامل کشور از سوی دشمنان و در شرایطی نابرابر از حیث توان تسلیحاتی و نظامی استقامت کردند و کشور را از خطر سقوط حتمی نجات دادند.

لازم به ذکر است که حسینعلی صمدی و علی کارگر دارابی دو نفر از آزادگان شاغل در نیروگاه به افتخار بازنشستگی نائل شدند و رمضان عموزاد مهدیرجی نیز به سفر معنوی حج بیت¬ا… الحرام مشرف هستند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار