کد خبر: ۳۴۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در این مراسم فرماندار شهرستان نکا در سخنانی با تبریک بمناسبت ایام پرخیر و برکت دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید نیروگاه، پیرامون نقش و وظایف کارکنان و کارگزاران در مجموعه حاکمیت نظام اسلامی مطالبی بیان داشت.

  عبدالجواد توحیدی¬مقدم ضمن تقدیر و تحسین خدمات مدیریت و کارکنان نیروگاه، هفته دولت را متعلق به کارکنان خدوم دولت دانست و گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل و تکریم از مدیران و کارکنان و قدردانی از زحمات کسانی است که برای خدمت¬رسانی مطلوب به مردم تلا¬ش می¬کنند.

وی با بیان اینکه اصل تکریم ارباب رجوع در دستگاه¬های دولتی به مفهوم نادیده گرفتن کرامت کارکنان نیست، افزود: کار یا تصمیمی که در سیستم اداری اتخاذ می¬شود، باید در چاچوب قانون، به نفع سیستم و به صلاح دولت، نظام، حاکمیت و مردم باشد، یعنی کارمندان یک مجموعه باید با رعایت قوانین و مقررات به تقاضای ارباب رجوع پاسخ مناسبی بدهند.

توحیدی مقدم فلسفه وجودی کارکنان دستگاه¬های دولتی را خدمت¬رسانی عنوان کرد و گفت: همه ما در مسیر خدمت¬رسانی مانند حلقه¬های زنجیر به هم متصل هستیم بنابراین همه کارکنان دولت در بخش¬های مختلف باید وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دهند تا بهره¬وری بیشتری برای سازمان خود داشته باشند.

فرماندار نکا در ادامه به تشریح خدمات یکسال اخیر دولت تدبیر و امید در شهرستان نکا پرداخت و در پایان بار دیگر از تلاش بی¬وقفه مدیران و کارکنان نیروگاه در سنگر خدمت¬رسانی قدردانی نمود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار