کد خبر: ۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو تندر ۹۰ با تیرچراغ برق در پلدشت، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش برق نیوز،  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو تندر ۹۰ با تیرچراغ برق در پلدشت، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ علی سعیدی  افزود: این تصادف شب گذشته در بلوار بسیج پلدشت به وقوع پیوست و پس از حضور خودرو‌های اورژانس در سر صحنه، مصدومان به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، سرعت زیاد و توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی بروز این حادثه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و انحراف به چپ عمده تخلف‌های حادثه ساز در وقوع تصادف‌های درون شهری است و رانندگان نیز با وجود سهم قابل توجه این موارد در تصادف‌های فوتی، به هشدار‌ها توجه نمی‌کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار