کد خبر: ۳۴۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات از شبکه تولید خارج شد.
به گزارش برق نیوز، طبق جدول زمانبندی تعمیرات واحد‌های سیزده گانه، واحد شماره ۲ بخاری با توان نامی ۲۵۰ مگاوات به منظور انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای از شبکه سراسری تولید برق خارج شد.

در تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره ۲ بخاری، تعویض بخشی از لوله‌های فاینال هیتر، رفع نشتی از هیتر شماره ۵ این واحد، رفع نشتی از والوها، انجام پرمیت‌های موکول به شات دان واحد و ...، بخشی از فعالیت‌های تعمیراتی است که از سوی کارکنان گروه‌های ۳ گانه تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق نیروگاه در مدت ۲۰ روز به انجام خواهد رسید.

با پایان یافتن پیک مصرف برق در تابستان، به دلیل کاهش میزان تقاضای انرژی الکتریکی از سوی مصرف کنندگان و عدم نیاز شبکه سراسری برق به تولید بیشتر این انرژی، واحد‌های سیزده گانه نیروگاه برای کسب آمادگی برای تامین برق در فصل تابستان، طبق برنامه زمانبندی از پیش تعریف شده، از مدار تولید خارج و مورد تعمیرات اساسی، دوره‌ای و ... قرار می‌گیرند.

از دیگر برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی که تا پایان شهریور جاری انجام می‌شود، خروج واحد‌های شماره ۳ بخاری به ظرفیت تولید نامی ۲۵۰ مگاوات و واحد شماره ۵ گازی به ظرفیت تولید نامی ۱۲۳ مگاوات است که به ترتیب برای انجام تعمیرات اساسی به مدت ۷۰ روز و برای انجام عملیات تعمیرات بازدید محفظه احتراق به مدت ۲۰ روز از مدار تولید خارج می‌شوند. ​
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار