کد خبر: ۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
شرکت‌های برق آمریکا اعلام کردند در پی ورود توفان سهمگین فلورنس به سواحل شرقی آمریکا برق بیش از ۹۷۴ هزار خانه و اماکن تجاری در ایالت کارولینای شمالی و جنوبی قطع شده است.

به گزارش برق نیوز، شرکت‌های برق آمریکا اعلام کردند در پی ورود توفان سهمگین فلورنس به سواحل شرقی آمریکا برق بیش از ۹۷۴ هزار خانه و اماکن تجاری در ایالت کارولینای شمالی و جنوبی قطع شده است.

توفان فلورنس روز جمعه کارولینای آمریکا را در نوردید و باعث شکسته شدن درختان و جاری شدن سیل در این منطقه شد. در نتیجه این توفان وحشتناک تاکنون ۵ نفر در کارولینای شمالی کشته و صد‌ها نفر به دام افتاده اند و عملیات نجات نیز همچنان ادامه دارد.

با وجود اینکه از شدت باد‌های این توفان کاسته شده است، کارشناسان پیش بینی کرده اند که توفان فلورنس در چند روز آینده مناطق بیشتری از کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی را در آب فرو خواهد برد.

با اینکه مقامات فدرال آمریکا ابراز اطمینان کردند وضعیت شش نیروگاه هسته‌ای این کشور که در مسیر توفان فلورانس قرار دارند، ایمن است با این حال کارشناسان زیاد در این باره مطمئن نیستند و هشدار دادند سیل و باران‌های شدید ناشی از این توفان می‌تواند استحکامات این نیروگاه‌ها را از بین ببرد.

توفان فلورنس یکی از قدرتمندترین توفان‌ها در سه دهه اخیر در سواحل کارولینای آمریکا محسوب می‌شود. آخرین باری که توفانی با این شدت در کارولینای جنوبی رخ داد توفان هوگو در سال ۱۹۸۹ بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار