کد خبر: ۳۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
گزارش اقدامات واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در قالب کارنامه عملکرد سال ۱۳۹۶ تدوین و منتشر شد.
به گزارش برق نیوز، گزارش اقدامات واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در قالب کارنامه عملکرد سال ۱۳۹۶ تدوین و منتشر شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اظهارداشت: این مجموعه آماری – تحلیلی که در ۵۶ صفحه تنظیم شده حاوی تاسیسات و زیرساخت‌های افزایش یافته و فعالیت‌های مربوط به طرح‌های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی و روشنائی معابر سال گذشته است.

رضا علی اصغری افزود: گزارش آماری کارکنان، منابع تامین انرژی، حداکثر بار همزمان و غیرهمزمان، انرژی تامین نشده شرکت و اقدامات مربوط به بازدید و کنترل، سرویس و تعمیرات و اصلاح و بهینه سازی تاسیسات و تجهیزات برقی، از دیگر مطالب این گزارش به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: روند تغییرات درصد تلفات و پیک بار از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶، نمودار مقایسه‌ای موجودی شبکه، متوسط زمان خاموشی به ازای هر مشترک، مصرف انرژی برق و تعداد مشترکان در بخش توزیع، شاخص تاسیسات و مصرف انرژی برق، درصد تعداد مشترکان و میانگین نرخ فروش انرژی به تفکیک تعرفه، اهم فعالیت‌های مدیریتی و سیستمی، مدیریت مصرف و کاهش پیک بار و همچنین اقدامات شرکت در راستای تحقق عینی و عملی شعار " اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال" در حوزه وظایف و ماموریت‌های این شرکت، از زمره مواردی هستند که در این مجموعه انعکاس یافته است.

وی یادآور شد: اطلاعات و مطالب منتشر شده در این کارنامه عملکرد در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به نشانی www.semepd.ir در قسمت درگاه آماری قابل دسترسی و استفاده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار