کد خبر: ۳۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
با هدف ایجاد انگیزه و بکارگیری روش‌های نوین ارزشیابی درون سازمانی پرسنل، نشست کارگروه آمایش منابع انسانی دیسپاچینگ برق فارس برگزار شد.
به گزارش برق نیوز،  غلامرضا صفاری مدیر امور مخابرات و دیسپاچینگ منطقه جنوب گفت: توسعه سازمان‌ها و تحول ساختاری آن‌ها از یک سو و بکارگیری نیرو‌های نخبه و برخورداری از همکاران با تجربه از سوی دیگر نیاز به ایجاد نگاهی نو در زمینه بهره گیری از منابع انسانی را طلب می‌نماید.

صفاری ادامه داد: با توجه به اینکه منابع انسانی به عنوان یکی از اساسی‌ترین سرمایه‌های سازمانی دیسپاچینگ به شمار می‌روند، برنامه ریزی مناسب به منظور ارتقاء سطوح کیفی و افزایش انگیزه آن‌ها می‌تواند در رشد و توسعه تمامی عرصه‌های سازمان موثر باشد، از این رو با توجه به اینکه فعالیت و شرح وظایف همکاران امور دیسپاچینگ در زمینه‌های مختلفی از جمله قدرت، مخابرات و رایانه را شامل می‌شود نیاز به تدوین برنامه‌های ویژه در این زمینه احساس شد.

وی در ادامه افزود: برای دست یابی به این مهم جلسه‌ای در قالب کارگروه آمایش منابع انسانی دیسپاچینگ با حضور  علیرضا علاقه بند کارشناس ارشد معاونت منابع انسانی برق فارس، مدیریت و روسای ادارات دیسپاچینگ برق فارس برگزار شد و در گام اول موضوع بکارگیری جدیدترین روش‌های ارزیابی داخلی پرسنل با رویکرد تشویق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی است در این جلسه ضمن آشنایی با جدیدترین متد‌های ارزشیابی پرسنلی راهکار‌های لازم جهت بکارگیری متد‌های موجود بر اساس فرهنگ سازمانی شرکت تحلیل گردید و در نهایت مقرر شد تا در جلسات آتی سیستم مورد نظر بصورت آزمایشی در امور دیسپاچینگ و مخابرات منطقه جنوب پیاده سازی شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار