کد خبر: ۳۴۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
در راستای خدمت رسانی به مردم، تسهیل در عبور مرور و بهبود مبلمان شهری، روشنایی معابر مسیر جدید بیمارستان شهر اردل با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیون ریال، احداث و به بهره برداری رسید.
به گزارش برق نیوز، در راستای خدمت رسانی به مردم، تسهیل در عبور مرور و بهبود مبلمان شهری، روشنایی معابر مسیر جدید بیمارستان شهر اردل با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیون ریال، احداث و به بهره برداری رسید.

 مجید فرهزاد مدیرعامل  شرکت توزیع برق چهار و محال بختیاری در تشریح این خبر افزود: اجرای این پروژه با توجه به احداث جاده جدید بیمارستان شهر اردل در دستور کار این شرکت قرار گرفت که بلافاصله بعد از مشخص شدن کف و بر مسیر فوق با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور و تجهیزات، نصب چراغ‌های روشنایی و احداث ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف وارد فاز اجرایی شد و روشنایی این مسیر تامین شد.

وی در پایان این خبر خاطرنشان کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و اجرای آن رضایتمندی مردم این منطقه را در پی داشته است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار