کد خبر: ۳۴۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل جدید شرکت توانیر در مراسم معارفه خود نگاه بخشی و چندصدایی در سطح مدیران را سم مهلکی برای صنعت برق دانست و افزود: در داخل صنعت هر چند تغییر رویه‌ها امر دشواری است، ولی اگر کارکنان هماهنگی مدیران را به خوبی درک کنند مسلما در این مسیر ما را همراهی خواهند کرد.

به‌گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی‌زاده در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی توانیر با بیان این مطلب افزود: در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم که صنعت برق در طی چهار دهه اخیر به همت کارکنان و مدیران دلسوز خود عملکرد درخشانی داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت همواره میان تعرفه تکلیفی و قیمت تمام شده برق فاصله چشمگیری وجود داشته است، بنابراین در طی چهار دهه اخیر با وجود چنین فشار اقتصادی توانسته‌ایم به دستاورد‌های بزرگی در این بخش دست پیدا کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی توانیر با تاکید بر اینکه کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گرفته است، گفت: طبیعتا در این شرایط فاصله قیمت تکلیفی و قیمت تمام شده برق نیز افزایش بیشتری خواهد یافت؛ بنابراین نیازمند هماهنگی و تلاش مضاعفی برای فعالیت در صنعت برق هستیم.

متولی‌زاده نگاه بخشی و چندصدایی در سطح مدیران را سم مهلکی برای صنعت برق دانست و افزود: در داخل صنعت هر چند تغییر رویه‌ها امر دشواری است، ولی اگر کارکنان هماهنگی مدیران را به خوبی درک کنند مسلما در این مسیر ما را همراهی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سیاست‌ها و اهداف اصلی وزارت نیرو و صنعت برق کاملا روشن شده است و باید به طور جدی این مباحث مورد پیگیری قرار بگیرد. بایستی بتوانیم با جلب مشارکت تمامی بخش‌ها زمینه اجرای برنامه‌های مرتبط در این بخش را نیز به خوبی فراهم کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی توانیر در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی مناسب تمامی مدیران، کارکنان و فعالان صنعت برق بتوانیم از این پیچ تاریخی به خوبی عبور کنیم.
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
1
امیدواریم در این جنگ اقتصادی برنده اختلاس گران و خریداران مفت شرکت های دولتی و .. نباشند.
امیدواریم حقوق مردم پاس داشته شود و امیدواریم هیچ حقی از مردم تضیبع نشود.
امیدواریم نگاه این نباشد که ما سه سال دیگر می رویم و بازنشسته ایم لذا دیگی که برای ما نمی جوشد سر سگ در آن بجوشد و با این نیت شرکت ها را به آستان قدس و ماهتاب گستر و شهرداری ها نفروشیم.
امیدواریم نه تنها به خون 24 شهید اخیر اهواز بلکه به خون شهدای وطن وفادار بمانیم و صادقانه کار کتیم و تیم مدیریت را قومیتی یا باندی نچینیم.
امیدواریم بپذیریم که انهایی که بازنشسته شدنذ و تیروگاه دارند و مدیر می چینند دلشان براژ مردم نمی سوزد
الله اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
2
سلام انشا...با دید مدیریتی بلندی که دارید صنعت برق به جایگاه اصلی خود» یعنی استفاده از افراد توانا وبا تجربه )برسد همانطور که اشاره فرمودید با ارتباط قوی با مجلس محتذرم انشا... نسبت به کمک به برق در تنطیم بودجه کمک شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
1
در مورد مدیران عامل شرکت های توزیع که در ارزیابی های صورت گرفته توسط توانیر مقام های آخر را کسب کرده اند و از جایگاه قبلی خود پایین تر رفته اند باید فکری اساسی شود. تا کی باید شاهد سوء مدیریت باشیم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
بوی دیکتاتوری میاد
کارشناس برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
باسلام واحترام به تمامی همکاران پرتلاش وزحمتکش اعم ازمهندسین تکنسینها کارگران وکارشناسان بخشهای مختلف صنعت برق کشور انتصاب جناب اقای مهندس متولی زاده رابه فال نیک میگیریم وانتصاب ایشان راتبریک عرض مینماییم.انتظار است که دراین شرایط فوق العاده بادیدفرابخشی وهمچنین کارشناسانه وباتدبیر امورصنعت برق برمدارواقعی بچرخد ونیروهای پرتلاش ومدیرومدبرومتخصص ومتعهد وقانونگرا ارتقا وافرادناتوان وضعیف ارشاد یابندودست افراد باندباز ومشکل ساز ازامورکوتاه گردد.انشاالله یا حق
اپراتور و دیگر هیچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
1
0
آقایی که به عنوان مدیر عامل ما رو به خاطر حقی که داریم مسالمت آمیز و قانونی پیگیری میکنیم جلو زن و بچه مون تهدید به اخراج میکنی و این ظلم ها را در حق ما اپراتورها میکنی و فقط به فکر رشد خودت هستی و مدیرهای بله چشم قربانگو ،رو سر کار آوردی و مدیرهای آزاده و مرد را خانه نشین و بایکوت کردی. گذشته خودت رو فراموش کردی و فکر میکنی همیشه مدیر عاملی؟اولا روزی رسون خداست و باقی وسیله ان و جنابعالی فکر میکنی میتونی ما رو اخراج کنی ولی روزیمونو نمیتونی ببری .ثانیا این رو بدون که تو خونواده هر اپراتور حداقل چند ده نفر سرشون رو به آسمونه و به خدا التماس میکنن سزای کارهات رو ببینی. مگر باور نداری که خداوند قهار وعده داده است:
ان ربک لبلمرصاد
اهای خداااااا...... کجاییییییییی پس؟
ایثارگر برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
انشالله ایشان موفق باشند..موفقیت ایشان در درجه اول مرهون موفقیته بخش منابع انسانی خواهد بود والسلام.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
باسلام امید است مدیر عامل محترم توانیر . مدیر عامل های شرکت های برق وتوزیع را حدود سی وپنج سال یا بیشتر سابقه خدمت یا پر داخت بیمه را دارند در اسرع وقت باز نشسته نمایند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
جملات كليشه اي شروع شدند . هر مدير جديدي كه مياد روزهاي اول فقط جملات كليشه اي بلغور مي كنه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار