کد خبر: ۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با تلاش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان، درصد وصول به فروش جاری در سال ۹۶ شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به ۵ مشترک سنگین نسبت به سال قبل از آن، ۱۰.۴۶ درصد افزایش یافت.
به گزارش برق نیوز،  عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص این موفقیت گفت: با تلاش و پشتکار کارکنان سختکوش و زحمتکش شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، درصد وصول به فروش جاری در سال ۹۶ شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان به ۵ مشترک سنگین شرکت شامل، شرکت سیمان ، مجتمع فولاد ، صنایع سیمان، مجتمع فولاد  و شرکت روکش  نسبت به سال قبل از آن، ۱۰.۴۶ درصد افزایش یافت.

وی افزود: در سال ۹۶ مبلغ وصول انرژی، ۵۰۰۲۷۴ میلیون ریال و در سال ۹۵ مبلغ وصول انرژی، ۴۵۹۲۱۸ میلیون ریال بوده است که دلیل این افزایش دریافت بدهی‌های معوقه توسط شرکت بوده است.

به عبارتی در سال ۹۶ درصد وصول به فروش جاری، ۱۰۳.۴۶ درصد بوده است که در سال ۹۵ این مقدار ۹۳ درصد بود. این اعداد و ارقام بیانگر افزایش ۱۰.۴۶ درصدی وصول به فروش جاری در سال ۹۶ نسبت به سال قبل از آن می‌باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار