کد خبر: ۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
تور آموزشی بازدید از یک نیروگاه خورشیدی با استانداردهای کامل طراحی و با تجهیزاتی نظیر استراکچرهای ثابت و متحرک، پنلهای پلی و منو کریستال و هیبرید-، سیستم مانیتورینگ کامل (دما، تابش، تولید و…)، پست پاساژ اختصاصی، کابلینگ ویژه سولار، حفاظت کامل و تابلوهای AC و DC، اینورترهای SMA ، دیتالایگر، تجهیزات اندازه گیری و… برگزار می گردد.

به گزارش سرویس انرژی های تجدیدپذیر: دبیرخانه سومین همایش نیروگاه های خورشیدی با همکاری شرکت تاخت اقدام به برگزاری تور بازدید از نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۲۳۰ کیلووات در تهران کرده است. این نیروگاه طوری طراحی شده که تمامی مدلهای مختلف نیروگاه های خورشیدی را می توان در آن دید و به عنوان کلاس آموزشی عملی می تواند تجربه ارزشمندی را برای بازدیدکنندگان به همراه داشته باشد.

نیروگاه دارای امکانات بی نظیری بوده و مجهز به یک آزمایشگاه با ابزار اندازه گیری کامل است. استراکچر ثابت (با نصب در ارتفاع)، استراکچر متحرک (ترکر دو محوره برای ردیابی خورشید)- استراکچر سقفی- استفاده از پنل های مختلف پلی کریستال و منو کریستال و هیبرید- سیستم مانیتورینگ کامل (دما، تابش، تولید و…) – پست پاساژ اختصاصی اتصال به شبکه – استفاده از کابلینگ استاندارد ویژه نیروگاه سولار- اجرای حفاظت کامل و تابلوهای AC و DC استاندارد- اینورترهای SMA – دیتالایگر – تجهیزات اندازه گیری – سیستم کابل کشی خاص و … از جمله جاذبه های این نیروگاه خورشیدی است که به صورت کاملا استاندارد پیاده سازی شده است.

در هنگام بازدید از نیروگاه، مهندسان طراح و بهره بردار نیروگاه، توضیحات کامل فنی و اجرائی را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

برنامه تور بازدید:

حرکت از تهران: ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۹۷
ورود به نیروگاه و پذیرایی: ساعت ۱۰
زمان بازدید: ساعت ۱۰ تا ۱۲
بازگشت به تهران: ساعت ۱۳

برای کسب اطلاعت بیشتر و ثبت نام در تور به وب سایت www.ir-solar.com مراجعه کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید:

ثبت نام در تور بازدید از نیروگاه خورشیدی

تور بازدید از یک نیروگاه خورشیدی با استاندارهای کامل
 

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار