کد خبر: ۳۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل توزیع برق استان اردبیل گفت:تا آخر امسال ۱۵ روستای پایین ۱۰ خانوار استان با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

به گزارش برق نیوز ، حسن محمدی افزود: روستای مسجدلو با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی و احداث ۲۸۸۵ متر خط ۲۰ کیلو ولت و احداث ۴۲۶ متر خط ۴۰۰ ولت هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر، برقدار شده که به غیر از این روستا تا آخر امسال ۱۵ روستای پایین ۱۰ خانوار استان با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و روستا‌هایی که امسال برق دار خواهند شد همگی زیر ۱۰ خانوار هستند، افزود:حدود ۱۵ آبادی بدون برق در سطح استان باقی خواهد ماند که با توجه به تامین اعتبار انشالله همگی در سال‌های آتی برق دار خواهد شد.

محمدی به استفاده از تجهیزات مدرن در برق رسانی روستای مسجدلو اشاره کرد و گفت:تمام روستا‌هایی که اخیراً برق رسانی می‌شوند از لحاظ تجهیزات و پایداری شبکه و قابلیت اطمینان از بروزترین تکنولوژی دنیا استفاده شده اند و در شبکه داخلی روستا از کابل خودنگهدار استفاده شده است.
 
منبع: جماران
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار