کد خبر: ۳۴۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۷
رئیس سازمان آب و برق سلطنت عمان ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های ایرانی در اجرای پروژه‌های آب و برق کشورش، گفت: از ادامه این همکاری‌ها استقبال خواهیم کرد و برای توسعه همکاری‌ها با ایرانی‌ها آمادگی لازم را داریم.
به‌گزارش برق نیوز،  "محمد بن عبدالله المحروقی" رئیس سازمان آب و برق سلطنت عمان با فرهاد یزدان دوست مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل و و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق دیدار و در خصوص همکاری در حوزه‌های آب و برق گفت وگو کردند.

در این نشست صمیمانه، معاون وزیر نیرو در امور بین الملل ضمن مرور و یادآوری همکاری‌ها با طرف عمانی در حوزه‌های آب و برق، به ادامه این همکاری‌ها و توسعه آن تاکید کرد.

یزدان دوست با اشاره به حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های نیروگاهی و آبی سلطنت عمان، عنوان کرد: وزارت نیرو حمایت کامل خود را از شرکت‌های ایرانی همانند گذشته خواهد داشت و از عمان نیز درخواست دارد تا طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق خود را به این شرکت‌های با تجربه بسپارند و آن‌ها نیز حمایت خود را از شرکت‌های ایرانی داشته باشند.

در ادامه "محمد بن عبدالله المحروقی" رئیس سازمان آب و برق سلطنت عمان ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های ایرانی در اجرای پروژه‌های آب و برق کشورش، گفت: از ادامه این همکاری‌ها استقبال خواهیم کرد و برای توسعه همکاری‌ها آمادگی لازم را با ایرانی‌ها داریم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار