کد خبر: ۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
اردکانیان در جریان بازدید خود از خبرگزاری ایرنا گفت:رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مصرف کنندگان باید از دانش کافی در مصرف برخوردار باشند تا بتوانند این مهم را به مطالبه‌ای اجتماعی مبدل کنند.

به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان پس از حضور در ایرنا، با سیدضیاء هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

پس از این ملاقات، وزیر نیرو از بخش‌های مختلف مانند اداره کل‌های اخبار داخلی و خارجی بازدید کرد و در جریان روند تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های خبری، تصویری و انتشار آن‌ها روی خروجی‌های مختلف این رسانه قرار گرفت.
خبرنگاران گروه‌های مختلف نیز نظر‌ها و پرسش‌های خود را در حوزه آب، برق و انرژی‌های نو با وی مطرح کردند.

اردکانیان در جریان بازدید خود از این خبرگزاری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها بایستی خوش مصرفی در حوزه آب و انرژی و مدیریت واحد این مایع حیاتی را به مطالبه اجتماعی مبدل کنند، عنوان کرد: اگر در کنار تامین آب‌های جدید، بارورسازی ابرها، شیرین کردن آب دریاها، استفاده از آب‌های ژرف و... شیوه‌های مصرف خود را اصلاح کنیم مطمئنا تامین آب دو برابر جمعیتی فعلی کشور نیز امکان‌پذیر، ولی در غیر این صورت حتی اگر بخش اعظمی از آب دریا و اقیانوس را شیرین کنیم، تمام آب‌های داخلی و مرزی خود را جمع آوری کنیم، این اقدامات کارگشا نخواهد بود و تنها زمان را برای اصلاح این وضعیت از دست خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اگر ذات میان‌بخشی بودن آب به رسمیت شناخته شود مسلما شیوه تربیت ما در مصرف این مایع حیاتی را نیز تصحیح خواهد کرد؛ بنابراین رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مصرف کنندگان باید از دانش کافی در این ارتباط برخوردار باشند تا بتوانند این مهم را به مطالبه‌ای اجتماعی مبدل کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار