کد خبر: ۳۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان یزد از الزام مجوز تایید تجهیز کارگاه، پیش از شروع به کار پیمانکاران از نیمه دوم شهریورماه خبر داد.
به گزارش برق نیوز،  علی اکبر زابلی در روز ایمنی با اهمیت خواندن افزایش سطح ایمنی و جلوگیری از حوادث پیمانکاری، داشتن تایید مجوز تجهیز کارگاه در ابلاغ قرارداد‌ها را در کاهش چشمگیر حوادث موثر دانست و گفت: تجهیزات حفاظت فردی، گروهی، سلامت خودروها، شرایط بیمه‌ای وسایل، کیفیت و صلاحیت تجهیزات از لحاظ ایمنی، تعداد نفرات، کارت صلاحیت کارگران و بسیاری از موارد ضروری در اجرای ایمن پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: پس از تایید مجوز تجهیز کارگاه، پیمانکاران به صورت مستمر توسط ناظرین ایمنی ارزیابی شده و در صورت مشاهده هر گونه نقص در تجهیز کارگاه، پروژه متوقف می‌شود.

زابلی؛ توانایی انجام به کار کارگران و سلامت و مرغوبیت تجهیزات اعم از لوازم فردی و گروهی را در کاهش حوادث بسیار ضروری خواند و افزود: مدیران و رابطین ایمنی مدیریت‌های برق، قبل از اجرای قرارداد پیمانکاران با شدت بیشتری از نیمه دوم سال، داشتن مجوز تایید تجهیز کارگاه و ارزیابی حین کار را پیگیری خواهند کرد.

وی متذکر شد: افزون بر ۳۰ آیتم مهم در چک لیست گزارش بازدید تجهیز کارگاه در قرارداد‌های نصب انشعاب، تست و بازرسی، قطع و وصل لوازم اندازه گیری و اصلاح لوازم اندازه گیری عادی و دیماندی مورد تایید قرار می‌گیرد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با الزام مجوز تایید تجهیز کارگاه از نیمه دوم شهریورماه سال جاری، حوادث پیمانکاری به طور چشمگیری کاهش یابد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار