کد خبر: ۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در نیروگاه طرشت، ضمن اشاره به اهمیت بهره برداری از مولد ۲۵ مگاواتی مستقر در نیروگاه طرشت تا تابستان سال آینده از انجام اقدامات مقدماتی همزمان جهت جایگزینی واحد‌های بخار قدیمی با واحد‌های پایه گازسوز ابراز امیدواری کرد.
به گزارش برق نیوز،  محسن طرز طلب، مدیر عامل شرکت برق حرارتی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در نیروگاه طرشت، ضمن اشاره به اهمیت بهره برداری از مولد ۲۵ مگاواتی مستقر در نیروگاه طرشت تا تابستان سال آینده از انجام اقدامات مقدماتی همزمان جهت جایگزینی واحد‌های بخار قدیمی با واحد‌های پایه گازسوز ابراز امیدواری کرد.

در این جلسه در ابتدا مجید فراهانی، مدیر عامل نیروگاه طرشت ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت بر اهتمام همکاران پر تلاش آن نیروگاه جهت در شبکه سراسری قرار گرفتن مولد ۲۵ مگاواتی تا پیک سال آینده تاکید کرد.

در ادامه علی عیسی پور، مدیر عامل شرکت تولید برق تهران روند نصب و بهره برداری از تجهیزات مولد را تشریح کرد همچنین معاون شرکت تولید برق تهران از نصب تجهیزات کمکی از جمله کمپرسور تا حداکثر یک ماه آینده خبر داد.

همچنین مهران گلاب کش، مجری طرح‌های نیروگاهی ۲ تصریح کرد: شرکت مهام شرق با جدیت به دنبال تامین کسری قطعات است که به محض دریافت آخرین اخبار از اقدامات صورت پذیرفته، پیگیری‌های لازم انجام می‌گردد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار