کد خبر: ۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷
سرپرست نیروگاه بخاری رامین شهراهواز گفت: این نیروگاه با تولید ۵ میلیون و ۵۶۹ هزار مگاوات ساعت در نیمه اول سال توانست در تقویت شبکه برق رسانی کشور اثرگذار باشد.
به‌گزارش برق نیوز، ناصرمحمدی در خصوص اقدامات انجام شده برای گذر از پیک بار سال‌جاری، اظهار داشت: متاسفانه امسال وضعیت خوبی از لحاظ ذخیره مخازن آبی بدلیل کاهش بارندگی در گذشته نداشتیم و به همین منظور صنعت برق کشور با چالش‌های روبرو شد که با اجرای طرح‌های عملیاتی این صنعت توانست ایام پیک امسال را با مدیریت درست پشت سر گذارد.

وی ادامه داد: در این راستا نیروگاه بخاری رامین اهواز بر این شد که وظیفهٔ خود را در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و تولید حداکثری برق بیشتر کند.

محمدی میزان تولید انرژی نیروگاه در ایام پیک را بالای ۴ میلیون مگاوات ساعت خواند و اضافه کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و گرمای شدید شهر اهواز، توانستیم در تولید برق سهم بسزایی را در کشور داشته باشیم و از طرفی در کاهش مصرف اقدامات خوبی صورت گرفت.

سرپرست نیروگاه رامین شهر اهواز به اتمام به‌موقع تعمیرات واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک این نیروگاه اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات‌های تعمیرات در شرایط بسیار سخت به لحاظ دمای بالای هوا و نگهداری از واحد‌های تولیدی در این شرایط، افتخاری بزرگ برای این نیروگاه است.

وی به تولید برق در شش ماه نخست سال اشاره کرد و بیان داشت: این نیروگاه با تولید ۵ میلیون و ۵۶۹ هزار مگاوات ساعت در نیمه اول سال توانست در تقویت شبکه برق رسانی کشور اثرگذار باشد.

گفتنی است، نیروگاه بخاری رامین شهر اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت تولید برق، بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور و تأمین کننده حدود ۴۰ درصد برق مورد نیاز استان خوزستان است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار