کد خبر: ۳۴۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷
مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس گفت: مطابق برنامه‌های تعمیراتی، واحد سه به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی مقطع ۲۲۵ هزار ساعت، از ۵ مهر ماه سال جاری به مدت ۵۵ روز از شبکه سراسری جدا و در اختیار امور‌های تعمیراتی قرار گرفت.

​به گزارش برق نیوز،با توجه به ساعت کارکرد واحدها، براساس جدول زمانبندی اعلام شده از طرف معاونت راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، فعالیت‌های تعمیرات نیمه اساسی واحد سه نیروگاه طوس آغاز شد.
 
غفوری نژاد، مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس با اعلام این خبر گفت: مطابق برنامه‌های تعمیراتی، این واحد به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی مقطع ۲۲۵ هزار ساعت، از ۵ مهر ماه سال جاری به مدت ۵۵ روز از شبکه سراسری جدا و در اختیار امور‌های تعمیراتی قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت‌های برنامه ریزی شده توسط پرسنل نیروگاه و یا پیمانکاران داخلی (با نظارت متخصصین نیروگاه) انجام می‌گردد.

غفوری نژاد ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های روتین، عملیات تعمیر و تعویض آبزن‌های ریهیت، تعمیر و تعویض کویل‌های ریهیت، تعویض پوسته استاپ والو توربین نیز از فعالیت‌های شاخصی است که در طول تعمیرات انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: این واحد نیروگاهی پس از خاتمه تعمیرات و در طول فصل بهار و پیک تابستان سال آینده بتواند در تامین برق مطمئن و پایدار به شبکه مشارکت فعال داشته باشد.

غفور نژاد در پایان تصریح کرد: بی شک اجرای دقیق و به موقع برنامه‌های سرویس و نگهداری، به میزان قابل توجهی موجب افزایش طول عمر تجهیزات و حفظ پایایی واحد‌ها در سال‌های آتی می‌گردد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار