کد خبر: ۳۴۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷
به مناسبت گرامیداشت هفته آتش نشانی، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق شهرستان مشهد با حضور در دفتر کار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد از خدمات و تلاش‌های آتش نشانان مشهد قدردانی و تجلیل نمودند.
به گزارش برق نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته آتش نشانی، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با حضور در دفتر کار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد از خدمات و تلاش‌های آتش نشانان مشهد قدردانی و تجلیل نمودند.

 رضا نیک پیام مدیر دفتر ایمنی، بهداشت و محیط زیست، جمعی از کارشناسان ایمنی و بهداشت و مدیر دفتر روابط عمومی توزیع برق مشهد ضمن حضور در دفتر کار آتش پاد حسن جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد، ضمن تبریک هفته آتش نشانی به ایشان و همکاران آتش نشان مشهد و اهدای گل از تلاش‌های این عزیزان قدردانی کردند.

در این دیدار  نیک پیام ضمن تجلیل از نقش و جایگاه آتش نشانان و تعامل و همکاری خوب این سازمان با شرکت توزیع برق مشهد گفت: توزیع برق مشهد و سازمان آتش نشانی همواره یار و همراه یکدیگر بوده و همکاری خوبی بین آن‌ها برقرار است.
 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های توزیع برق مشهد در حوزه ایمنی و پیشگیری از حوادث گفت: اجرای پروژه کابل خودنگهدار در شهر مشهد، روکش دار کردن سیم‌های شبکه فشار متوسط، نصب پایه چراغ‌های غیرفلزی، تشکیل تیم‌های فنی و توجه به آموزش‌های همگانی از جمله فعالیت‌های توزیع برق مشهد در حوزه ایمنی می‌باشد.

وی تصریح کرد: امروز کار مشترک و تیمی توزیع برق مشهد و آتش نشانی در بخش ایمنی مجتمع‌های تجاری نشان دهنده همکاری دو طرفه و تعامل در کار گروهی است.

در این دیدار کاشی مدیر دفتر روابط عمومی نیز ضمن تقدیر از خدمات آتش نشانان و اهمیت کار آن‌ها در خدمت رسانی به شهر و شهروندان از برگزاری تور بازدید برای آتش نشانان و آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های توزیع برق مشهد اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار آتش پاد جعفری نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور مدیران و کارشناسان توزیع برق در دفترکار وی و اهمیت کار هر دو مجموعه در خدمت رسانی به مردم گفت: خوشبختانه توزیع برق مشهد به بخش ایمنی و پیشگیری از حوادث اهمیت زیادی می‌دهد و شاهد هستیم که آمار حوادث آتش سوزی در شبکه‌های برق به شدت کاهش یافته حتی در حوادث سیم‌های برق منازل نیز با سیر نزولی رو به رو هستیم.

وی گفت: سال گذشته در مشهد توسط آتش نشانان ما ۱۵ هزار و ۵۰۰ عملیات انجام شد به گونه‌ای که در این حوادث حدود ۷۵۰۰ نفر از شهروندان بطور مستقیم درگیر حوادث بودند. خسارات وارده در بخش حریق حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۸۰ درصد علل آن بی احتیاطی مردم می‌باشد.

وی در خاتمه از تعامل خوب توزیع برق مشهد و آتش نشانی در مقابله با حوادث و پیشگیری از خطرات قدردانی نمود.

شایان ذکر است در این دیدار از سوی توزیع برق مشهد پوستر‌های طراحی شده به مناسبت گرامیداشت هفته آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان به مدیرعامل و همکاران ایشان اهداء شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار