کد خبر: ۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷
در ادامه سفر‌های شهرستانی مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با هدف رسیدگی سهل الوصول به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در بین مردم شهرستان خدابنده حضور یافت و ضمن شنیدن صحبت‌های ایشان، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات مردم صادر کرد.
به گزارش برق نیوز، در ادامه سفر‌های شهرستانی مدیرعامل این شرکت با هدف رسیدگی سهل الوصول به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در بین مردم شهرستان خدابنده حضور یافت و ضمن شنیدن صحبت‌های آنان، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات مردم صادر کرد.
 
 علیزاده در ششمین سفر شهرستانی خود پس از ارمغانخانه، نیک پی، طارم، ماهنشان و ابهر این بار در شهرستان خدابنده به عنوان پهناورترین شهرستان استان زنجان از لحاظ وسعت حضور یافت و پای صحبت‌های مردم نشست.
 
وی در این دیدار یکروزه به مطالبات قریب به ۵۰ تن از مراجعه کنندگان رسیدگی کرد و در دیدار‌های جداگانه با دهیاران، مسئولین شهری و اعضای شورا‌های اسلامی راهکار‌های تعامل فی مابین در توسعه شهری و روستایی بررسی شد.

گفتنی است در انتهای ملاقات‌های مردمی،  علیزاده با رؤسای ادارات مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده جلسه‌ای ترتیب داد و نکات بسیار مهمی را در خصوص راه‌های تسهیل در ارائه خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف فروش و خدمات مشترکین، طراحی، نظارت و بهره برداری عنوان کرد و از مسئولین ذینقش خواست تا ضمن در نظر گرفتن شرایط خاص کنونی نسبت به اجرای تمامی پروژه‌های خدمت رسانی به مردم نهایت تلاش خود را انجام دهند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار